Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسنل بخش تعمیرات مهندسی آستان قدس عباسی اقدامات برچیدن موانع امنیتی در برخی خیابانهای منتهی به حرمین مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس (علیهما السلام) را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، پرسنل بخش تعمیرات مهندسی آستان قدس عباسی اقدامات برچیدن موانع امنیتی در برخی خیابانهای منتهی به حرمین مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس (علیهما السلام) را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدامات در خیابانهای حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خیابان ام البنین (علیها السلام) برای کاهش ازدحام در زیارتهای میلیونی و تسهیل تردد زائران و ساکنان منطقه با هماهنگی بخش بین الحرمین، فرماندهی پلیس کربلا و نیز بخش حفظ نظم آستان قدس صورت می گیرد.

نافع الموسوی، رئیس بخش بین الحرمین در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت، این اقدامات پس از کسب تاییدیه های لازم از بخشهای امنیتی در دو آستان قدس حسینی و عباسی آغاز شد و سعی بر آن است تا ورودی هایی بدون مانع در این دو خیابان ایجاد و تنها به گشتی های پیاده پرسنل بخش حفظ نظم و نیروهای امنیتی حرمین شریفین برای نظارت بر این اماکن اکتفا شود.

محمد مصطفى الطويل، مسئول واحد اقدامات ساختمانی در بخش تعمیرات مهندسی وابسته به آستان قدس عباسی نیز اظهار داشت، برچیدن این موانع طی پویشی گسترده و با همکاری شهرداری کربلای معلی از مدتی قبل و همزمان با پایان فرآیند برچیدن موانع در خیابانهای القبله، العقلمی و باب بغداد آغاز شده است.

وی گفت، این اقدامات در ورودی های اصلی و فرعی مهم که مسیر حرکت زائران است مشمول برچیدن موانع ثابت و متحرک، کانکس ها و همه ملزومات آنها شد.

الطویل در پایان اظهار داشت، این امور در افزایش گنجایش خیابانها و کاهش ازدحام در شرایط فعلی که موجب تسهیل تردد زائران و موکب های عزاداری در مناسبت ها می شود سهیم است.
 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: زائران کربلا کربلای معلی کربلا برچیدن موانع آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی