Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: ساخت سومین محل فرود بالگرد (هلی پد) با هدف خدمات‌رسانی سریع به مصدومین سوانح رانندگی در محور شریانی جنوب – شمال کشور با مشارکت یکی از نیکوکاران در شاهین‌شهر آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: خانم رضایی یکی از خیران روستای مورچه‌خورت، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه ساخت این محل را در مجاورت پایگاه اورژانس این روستا در محور اصفهان–تهران عهده‌دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا افزود: ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ماهیانه بیش از ۱۲۰۰ مأموریت برای نجات بیماران و مصدومان انجام می‌دهند که ۳۰ درصد مأموریت‌ها به نجات مصدومان رانندگی اختصاص دارد.

وی از جاده دلیجان - میمه- اصفهان به‌ عنوان یکی از محورهای شلوغ رانندگی و پرحادثه در استان اصفهان نام برد که به احداث محل‌های فرود بالگرد اورژانس هوایی  نیاز دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: در این شهرستان سه محل فرود و برخاست بالگرد اورژانس پیش‌بینی‌ شده که یکی از این هلی پدها در میمه با شش مأموریت در سال ۹۹ در حال بهره‌برداری است و دو محل دیگر در کنار پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ عوارضی و مورچه‌خورت ساخته خواهد شد.

محل نشست‌ و برخاست بالگرد مورچه‌خورت، سی و سومین هلی پد در دست‌ ساخت در استان اصفهان است. هم‌اینک ۱۲ هلی پد در این استان  بهره‌برداری شده و ۲۱ محل دیگر نیز  در مراحل ساخت و تکمیل است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین شهر بالگرد اورژانس هلی پد جاده سوانح رانندگی مورچه خورت نیکوکار شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی