Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: رئیس کمیته امداد با بنیاد مسکن تفاهم نامه‌ای منعقد کردند که احداث ۴ هزار مسکن برای مناطق حاشیه شهر زاهدان در دستور کار قرار گرفت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمدرضا دالوند مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار کرد گفت: مسکن یکی از مباحثی است که به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه مسکن گران‌ترین خدمتی است که به مددجویان ارایه می‌شود، گفت: با تورم‌های جامعه، خصوصا در یک سال اخیر مشکلات در اجرا به وجود آمد.

دالوند با بیان اینکه تغییر در خدمات و تورم موجود در طول سال، ما را با مشکل مواجه می‌کند، افزود:. سرفصل‌های اصلی این دفتر شامل احداث و خرید مسکن به خصوص در مناطق روستایی، تعمیرات، ایجاد فضا‌های جانبی مثل حمام و سرویس بهداشتی، گازرسانی در مناطق روستایی، انشعابات برق و گاز، ورود به حوادث طبیعی، احداث فضای خودکفایی و ساخت اردوگاه‌های فرهنگی است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به تصویب ارائه رایگان انشعابات روستایی برای بار اول به تمام مددجویان گفت: به طور سالانه در برخی مناطق سیل و زلزله وجود دارد و هر زمان مددجویان آسیب ببینند ما ورود می‌کنیم، چنانچه در سیل فروردین ٩٨ وزلزله آذربایجان شرقی و غربی ما ورود جدی داشتیم.


دالوند با بیان اینکه به لطف خدا برای خانه‌های احداث شده توسط کمیته امداد در حوادث طبیعی گزارشی مبنی بر تخریب و آسیب جدی ارائه نشده است، ادامه داد: ما در رعایت آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها نظارت جدی داریم. چرا که می‌خواهیم سرپناه امنی برای افراد تحت پوشش بسازیم.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه نوع شغل و فعالیت خانواده‌ها بررسی می‌شود و فضای خودکفایی برای مددجویان احداث می‌شود، ادامه داد: ما چند نوع فعالیت داریم که بخشی از آن‌ها مربوط به اعتبارات بودجه‌ای است که از طریق مجلس و دولت اختصاص پیدا می‌کند و ما موظفیم براساس بودجه مصوب شده عملکرد داشته باشیم.

دالوند با بیان اینکه خیرین و مشارکت‌های مردمی در بخش مسکن اعتباراتی در اختیار امداد قرار می‌دهند، ادامه داد: همچنین تفاهم نامه‌های امداد با سایر دستگاه‌ها در بخش ساخت و ساز مسکن بسیار جدی است و بسیاری از دستگاه‌ها پای کار آمدند.

او با بیان اینکه اخیرا چند تفاهم نامه خوب را به نتیجه رساندیم گفت: به زودی یک تفاهم نامه ١٠هزار واحدی با بنیاد مستضعفان منعقد می‌شود. همچنین با ستاد اجرایی تفاهم نامه‌ای در راستای ساخت ١٠هزار واحد مسکونی منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه، سازمان برنامه و بودجه همکاری خوبی با امداد دارند، اظهار کرد: دو روز پیش رئیس کمیته امداد با بنیاد مسکن تفاهم نامه‌ای منعقد کردند که احداث ۴ هزار مسکن برای مناطق حاشیه شهر زاهدان در دستور کار قرار گرفت، گفت: همین اتفاق در مشهد نیز به نتیجه خواهد رسید و ساماندهی حاشیه شهر‌ها در دستور کار ماست.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه در سرفصل احداث و خرید مسکن مددجویان در برنامه پیش بینی شده از محل بودجه دولتی ساخت ۶۴ هزار مسکن در دستور کار بود که از این تعداد تاکنون ١۵ هزار تکمیل و تحویل داده شده است و مابقی نیز در مراحل ساخت هستند، افزود: تعمیرات ۴٩ هزار ۵٨١ واحد در دستور کار است که تاکنون ٢٨ هزار و ٩٠۴ واحد تعمیر شده است.

دالوند با بیان اینکه برخی واحد‌های مددجویی که انشعابات آب و گاز، سرویس حمام و بهداشتی نداشتند شناسایی شدند، گفت: ۴٨ هزار ٨٧٩خانوار از نعمت گاز بی بهره بودند، شناسایی شدند.
او با بیان اینکه ٣٩ هزار ٩٠٣ خانوار سرویس بهداشتی مناسب نداشتند، گفت: ٣٣ هزار و ٩٠۶ واحد فاقد حمام هستند که شناسایی شدند.

درحال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهر زاهدان کمیته امداد روستا خرید مسکن مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کمیته امداد دستور کار تفاهم نامه هزار مسکن حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟