Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:11:24 GMT

ظرفیت پذیرش در آزمون استخدامی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۴۴۷۷

ظرفیت پذیرش در آزمون استخدامی اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز آغاز می‌شود، گفت: در این آزمون ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر پذیرفته خواهند شد.

به گزارش ایمنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در آزمون فوق در تاریخ ۲۰ تا ۲۹ شهریور صورت گرفت، اعلام کرد: روز پنج شنبه ۱۱ دی ماه تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ و در روز جمعه ۱۲ دی ماه نیز ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر در ۱۸۹ شهر و ۲۷۳۰ حوزه آزمون به رقابت خواهند پرداخت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز دوشنبه ۸ دی قابل دریافت است، اظهار کرد: داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در بازه زمانی ۲ مهر تا ۲۹ آبان اعلام نکرده‌اند در زمان دریافت کارت می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کرده و وضعیت خود را مشخص کنند.

زرین گفت: هماهنگی‌های لازم با استانداری‌های سراسر کشور، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، وزارت نیرو، سازمان اورژانس کشور، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش نشانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان بهزیستی، برای برگزاری این آزمون انجام شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی انجام شده است.

زرین تاکید کرد: از روز چهارشنبه سوم تا چهارم دیماه فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا در درگاه سازمان سنجش به منظور هماهنگی با وزارت بهداشت جهت برگزاری آزمون این افراد در بیمارستان‌های منتخب وزارت بهداشت فعال شد. داوطلبان باید به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس http://salamat.gov.ir مراجعه کنند و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد، افزود: انجام بازرسی بدنی توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می‌شود. به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالاً ماسک آن‌ها غیرقابل استفاده ده باشد، ماسک داده خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 464769

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استخدام آزمون استخدامی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استخدامی هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ظرفیت پذیرش در آزمون استخدامی سازمان سنجش آموزش کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آزمون استخدامی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد، با این احساب در ۵ سال آینده نیمی از دانش آموزان به دانش آموزان مهارتی مبدل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأسیس هنرستان‌های وابسته به دستگا‌ها و تأسیس هنرستان‌های تیزهوشان در آیین نامه دولت تصویب شد، افزود: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش مراکز فنی حرفه‌ای به آموزش مهارت به سایر دانش آموزان رشته‌های دیگر اختصاص پیدا خواهد کرد.

صحرایی گفت: همچنین آموزش پرورش مکلف شده است ۳۰۰ ساعت به دانش آموزان غیر فنی و حرفه‌ای آموزش مهارتی بدهد.

وی افزود: تغییر کاربری هنرستان‌های کشور ممنوع اعلام شده است و در صورتی که امکان تداوم فعالیت یک هنرستان نباشد با اجازه آموزش و پرورش تغییر کاربری آن ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد