Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه همسان‌سازی آرامستان‌ شهدای صابئین مندائی باحضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و ماندنی ذراتی مشاور استاندار در امور بنیاد شهید و ایثارگران در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، پیش از ظهر امروز مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه همسان‌سازی آرامستان‌ شهدای صابئین مندائی با حضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و ماندنی ذراتی مشاور استاندار در امور بنیاد شهید و ایثارگران در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه همسان‌سازی آرامستان شهدای صابئین مندائی در اهواز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد شهید آرامستان استانداری خوزستان برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند