Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@05:09:56 GMT

گوشی هواوی Y9a؛ قیمت و مشخصات

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۴۵۹۱

گوشی هواوی Y9a؛ قیمت و مشخصات

فرارو- هواوی هفتم سپتامبر از گوشی Y۹a خود رونمایی کرد. گوشی میان رده‌ای که برخی ویژگی هایش آن را جذاب کرده است.

هواوی در Y۹a از سیستم دوربین ۴ گانه با رزولوشن بسیار بالا استفاده کرده است و حالت Super Night Mode نیز سناریوی جدیدی را وارد این مدل از گوشی‌های هواوی کرده است. به این ترتیب حتی الگوریتم‌ها و لنز‌های به کار رفته در این گوشی برای عکاسی حرفه‌ای طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هواوی Y۹a به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین زاویه گسترده ۸ مگاپیکسل، لنز‌های عمق ۲ مگاپیکسل و لنز‌های ماکروی ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.



این ۴ دوربین به صورت ترکیبی به نحوی عمل می‌کنند که تجربه بی نظیری را در زمینه عکاسی در اختیار کاربران شرکت هواوی قرار می‌دهند. گوشی هواوی y۹a به شیوه‌ای طراحی شده که در دست نگه داشتن آن بسیار راحت است و ترکیب رنگی بسیار زیبایی در بدنه آن به کار رفته است.

باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر در ساعت آن نیز می‌تواند در مواقع لازم به صورت هوشمند عمل کند و مقدار زیادی از شارژ را ذخیره می‌کند. همچنین می‌تواند با تکنولوژی سوپر شارژ ۴۰ واتی در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد هم شارژ شود.

صفحه نمایش ۶.۶۳ اینچی Ultra FullView نیز این امکان را برای شما فراهم کرده است تا فیلم‌ها را در صفحه‌ای بزرگتر با وضوح بسیار بالا ببینید و مخفی بودن دوربین سلفی نیز باعث شده تا فضایی بیشتر و وسیعتری در اختیار شما قرار گیرد.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Y۹A، جزئیات را به گونه‌ای ثبت و ضبط می‌کند که کوچکترین و ریزترین موارد موجود در صحنه کاسی را از دست ندهید.

قیمت هواوی y۹a

این محصول به زودی در بازار عرضه می‌شود، اما قیمت آن در بازار ایران در پیش فروش هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حدودا اعلام شده که با توجه به مشخصات فنی و کارایی این گوشی دارای قیمتی مناسب به نظر می‌رسد. البته قیمت‌های دیگری هم در بازار برای آن دیده می‌شود که از حدود ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

جزییات بیشتر درباره این گوشی را در زیر می بینیید:

نوع نمایشگر IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ   ابعاد  6.63 اینچ (~84.8% نسبت نمایشگر به بدنه)   رزولوشن  1080 در 2400 پیکسل (~397 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)   ابعاد بدنه 163.5 در 76.5 در 9 میلی‌متر   وزن  197 گرم   سیم کارت  دو سیم کارته    سیستم‌عامل اندروید 10    پردازنده مرکزی  8هسته ای    پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2   درگاه حافظه (نانو مموری)، تا 256 گیگابایت   حافظه 128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم یا 128 گیگابایت، 8 گیگابایت رم   دوربین

64 مگاپیکسل؛ لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز

8مگاپیکسل؛ لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، f/2.4

2مگاپیکسل؛ f/2.4، دوربین مخصوص ماکرو

2مگاپیکسل؛ f/2.4، سنسور تشخیص عمق تصویر

  قابلیت‌های دوربین فلاش Quad-LED، پانوراما   فیلم‌برداری 4K@30fps، 1080p@30fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی   سلفی  دوربین پا‌پ‌اپ 16 مگاپیکسلی, 1.0 میکرومتر سایز پیسکل, 1/3.1 اینچ سایز سنسور, f/2.2   فیلم‌برداری سلفی 1080p@30fps   باتری  باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4300 یا 4200 میلی آمپر ساعت (بسته منطقه‌ی عرضه)   شارژر شارژ سریع 22.5 وات یا 40 وات (بسته منطقه‌ی عرضه)   حسگرها حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما   شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات   بلوتوث 5.1، A2DP، LE   USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، پشتیبانی از OTG   GPS دارد با A-GPS، GLONASS، BDS   رنگ‌ها نقره‌ای، صورتی، سیاه  

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی هواوی y9a قیمت و مشخصات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳