Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مورخه ۸ دیماه/اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۱ فقره در خاش تا دستگیری قاتل جوان چابهاری در کمتر از ۴۸ ساعت

اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 11 فقره در خاش

از دستگیری 4 سارق و کشف 11 فقره سرقت در نتیجه اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی"، در تشریح اين خبر بيان داشت: در 24 ساعت گذشته در پي استمرار اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي  به ویژه در محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان با بهره گيري از توان و امکانات موجود توسط عوامل انتظامی شهرستان خاش اجرا شد.
وي افزود: در اجراي اين طرح ، 2 سارق معابر عمومی، یک سارق خودرو، یک سارق سيم و کابل برق دستگير و 6 فقره انواع سرقت معابر عمومی و 5 فقره سيم برق کشف شد.
سرهنگ کوچکزایی بیان کرد: در این ماموریت 280 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک،460 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و 2دستگاه خودرو توقیف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان خاش در پایان ضمن قدرداني از همکاري خوب شهروندان با پليس در راستاي اجراي طرح هاي انتظامي، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طريق پل ارتباطي 110 شد.

 

دستگیری قاتل جوان چابهاری در کمتر از ۴۸ ساعت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار، عامل قتل مسلحانه جوان 18ساله چابهاری درکمتر از 48 ساعت دستگیر شد.

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 23 شامگاه یکم دی ماه سال جاری در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه در منطقه "دریابزرگ" شهر "چابهار" بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: با حضور مأموران در صحنه جسد جوانی 18ساله که از ناحیه پهلوی سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و در کنار ساحل رها شده بود مشاهده شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تحقیقات میدانی پلیس و جمع آوری اظهارات شاهدان عینی ماجرا مشخص شد یکی از دوستان مقتول به دلیل اختلافات قبلی با او درگیر شده و با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.
این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار مأمور شناسایی و دستگیری قاتل شدند که با تلاش گسترده و اقدامات فنی و تخصصی سرانجام در کمتر از 48 ساعت مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
سردار طاهری با اشاره به کشف  یک قبضه کلت کمری مورد استفاده در این جنایت در بازرسی از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده  پس از اعتراف به جنایت ارتکابی  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کشف 258 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از کشف 258 هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.

 

احمد طاهری گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب 2 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 2 دستگاه تریلی سوخت کش و 4 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 258 هزار و 75 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند .

 

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد : این مقدار سوخت کشف شده شامل 145 هزار و 480 لیتر گازوئیل، 10 هزار و 905 لیتر بنزین،31 هزار و 600 لیتر نفت و 70 هزار و 90لیتر سایر فرآورده های نفتی بوده که در شهرستان های، دلگان ، ایرانشهر ، زاهدان  و سوران ، و سراوان کشف شدند.

 

سردار طاهری با اشاره به توقیف 6 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق ، خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 باند قاچاق سوخت منهدم و 36 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی با تأکيد بر اجراي مستمر طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچيان سوخت ، تصريح کرد: يکي از رسالت هاي نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت عمومي است و پليس با تمام توان و اقتدار با افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح هاي انتظامي نقاط آلوده امنيت اجتماعي اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان لیتر سوخت قاچاق دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم