Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه باید با هر گونه تهدید امنیتی از سوی اراذل و اوباش برخورد شود و در این رابطه هیچ گونه تخفیف مجازات و ارفاقی صورت نگیرد، عنوان کرد: اراذل و اوباش مستحق حبس و زندان هستند تا آرامش جامعه فراهم شود.

خبرگزاری میزان - محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان سلسله، اظهار داشت: شهرستان سلسله یکی از مناطق خوش آب و هوای استان بوده و از نظر تدین و فرهنگ به قم لرستان معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان دارای عارفان دینی، چون آیت الله «بلندنظر»، آیت الله «پیشوایی» و «شیخ امید علی دکاموند» است.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه در خصوص کار قضاوت و سیاست‌های قوه قضائیه، تصریح کرد: سیاست قوه قضائیه حفظ کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع، مردم داری و حفظ حقوق شهروندی است.

رزم با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی و پشتیبانان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: قوه قضائیه با این گونه پشتیبانان قوه قضائیه مقتدر است.

وی با تاکید بر اینکه قاضی باید عدالت و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهد، بیان داشت: قضات باید از ظرفیت صلح و سازش بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین در حل اختلافات استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف و تسریع پرونده‌های قتل‌های عمومی، گفت: باید در این پرونده‌ها سریعاً قاتل شناسایی، دستگیر و برای طی مراحل قانونی به دادسرا‌ها معرفی شوند.

رزم با بیان اینکه باید با هر گونه تهدید امنیتی از سوی اراذل و اوباش برخورد شود و در این رابطه هیچ گونه تخفیف مجازات و ارفاقی صورت نگیرد، عنوان کرد: اراذل و اوباش مستحق حبس و زندان هستند تا آرامش جامعه فراهم شود.

وی، تصریح کرد: قضات باید جهادی و ولایی با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

سید احمد موسوی کفراج رئیس جدید دادگستری شهرستان سلسله نیز در این مراسم، اظهار داشت: اگر خواهان موفقیت در کار هستیم باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

یونس آزادپور دادستان جدید عمومی و انقلاب سلسله نیز در این مراسم، بیان داشت: باید حفظ حقوق مردم و جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با فساد اقتصادی و اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشیم.

وی، گفت: لازمه سرمایه گذاری در این منطقه وجود امنیت و آرامش است.

دادستان جدید عمومی و انقلاب سلسله، گفت: رصد و کنترل فضای مجازی که یکی از معضلات جامعه امروزی است از کار‌های مهم دستگاه قضائی است و با تمام قوا از ضابطین قضائی حمایت می‌کنیم.

در این مراسم، سید «احمد موسوی کفراج» به عنوان رئیس جدید دادگستری سلسله منصوب و از زحمات «فریدون رواد» رئیس سابق دادگستری قدردانی به عمل آمد.

همچنین «یونس آزادپور» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب سلسله معرفی و از زحمات «محسن همتی» قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری لرستان اراذل و اوباش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری لرستان اراذل و اوباش رئیس کل دادگستری لرستان اراذل و اوباش قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات برخط زندانیان استان از محل زندان با رئیس کل دادگستری، معاون حفاظت و اطلاعات، معاون حقوق شهروندی و معاون آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد