Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:38:55 GMT

رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۴۲۱۱

رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سید رضا بلاغت را به سمت رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز عالی لامرد منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

گفتنی است  سید رضا بلاغت دانشیار دانشگاه سیستان و بلوچستان متولد ۱۳۵۹ از شهر مهر استان فارس مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۸۲ در رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال ۱۳۸۴ در رشته علوم تربیتی گرایش اموزش و پرورش تطبیقی هر دو از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرده است.  

مدرک دکتری نیز در سال ۱۳۸۹ در رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت از مجموعه علوم تربیتی از دانشگاه تربیت معلم تهران (خوارزمی) اخذ کرده و در سال ۱۳۸۹ با حمایت وزارت عتف به فرصت مطالعاتی (دانشگاه آرهوس دانمارک) اعزام شده است. پس از اتمام تحصیلات از سال ۱۳۹۰ در دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت شده است.

از سوابق اجرای وی  به مدیر گروه حدود ۲ سال، معاون آموزشی دانشکده حدود ۱ سال، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حدود ۳ سال و سوابق پژوهشی راهنمایی بیش از ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام ۱۵ طرح برون سازمانی، تألیف و ترجمه ۱۳ کتاب، بیش از ۴۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی و بیش از ۷۰ مقاله همایشی در همایش‌های داخلی و خارجی می‌توان اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای  عبدالحسین حقانی، رئیس سابق مرکز آموزش عالی لامرد موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5106683

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرش بدون آزمون قاسم سلیمانی مرکز سنجش آموزش پزشکی لایحه بودجه ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دستیاری پذیرش دانشجو دانشجویان آزمون استخدامی عالی لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور