Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از  انزلی به منظور افزایش همکاری های دو سویه و تولید برنامه های فاخر تلویزیونی،مدیرکل صدا و سیمای گیلان به همراه جمعی از معاونین این سازمان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کردند.

بنا براین گزارش دکتر روزبهان در این نشست به نقش مهم صدا و سیما به منظور آگاهی بخشی در جامعه اشاره و بیان کرد: موقعیت استراتژیک منطقه آزاد انزلی قرار گیری آن در مسیر کریدورهای تجاری بین المللی این منطقه را به شاهراه ترانزیت کالا به کشورهای مختلف تبدیل کرده است و بستر سرمایه گذاری لازم به منظور افزایش سهم کشورمان در بازارهای جهانی و افزایش فرصت های شغلی با توسعه زیر ساخت های سرمایه گذاری از قبیل ایجاد شهرک صنعتی شماره ۳ فراهم بوده و می توان ظرفیت ها و زیرساخت های موجود را با هم افزایی پتانسیل ها و تولیدات مشترک جهت حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نقش منطقه آزاد انزلی در حوزه اقتصادی و فرهنگی را ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: همراهی صدا وسیما می تواند روند رسیدن به اهداف منطقه آزاد انزلی را تسهیل کرده تا در مدت زمان مشخص شده به اهداف خود دست یافته که ثمره آن مسلماً برای استان گیلان و کشور خواهد بود و جهت همکاری های لازم در زمینه ساخت مستندهای فاخر و آثاری که ظرفیت های منطقه و گیلان را در حوزه های اقتصادی ،فرهنگی و گردشگری معرفی میکنند استقبال می کنیم.

دکتر روزبهان در ادامه به شرح برنامه ها و طرح های در دست اجرا و رشد شاخص های اقتصادی،کارآفرینی پرداخت و خاطرنشان کرد: مزیت های قانونی و پتانسیل های موجود در منطقه موجب شد تا در ۶ ماه نخست سال جاری رکورد سرمایه گذاری در تاریخ منطقه آزاد انزلی شکسته شود و در هفته های آتی تعداد زیادی از پروژه های سرمایه گذاری به ارزش بیش از ۸۴۰ میلیارد تومان توسط دکتر روحانی ریاست محترم جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه دکتر باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، منطقه آزاد انزلی را کانون توسعه گیلان دانست و بیان کرد : منطقه آزاد انزلی فرصتی بی بدیل و مزیت نسبی برای استان بوده و اهمیت استراتژیک برای گیلان دارد و بستر لازم به منظور ایجاد پیوست رسانه ای ، هم افزایی در تولیدات مشترک برای جذب سرمایه گذار و همچنین همکاری برای پیشبرد مباحث فرهنگی وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای همراهی در مسیر توسعه منطقه آزاد انزلی، صدا و سیمای گیلان نیز آمادگی همکاری های لازم را دارد افزود : با به کار گیری توان رسانه ای میتوان توان تجاری، اقتصادی و سیاسی منطقه را افزایش داد و استان گیلان و منطقه آزاد انزلی را به عنوان یک برند خاص معرفی کرد و صدا و سیمای مراکز استان یک پتانسیل مناسب به منظور معرفی استان و مجموعه های فعال در آن بوده و بهره گرفتن از این ظرفیت به عنوان یکی از موفق ترین شبکه های استانی یک فرصت مناسب برای سازمان منطقه آزاد انزلی محسوب می گردد.

مدیر کل صدا و سیمای گیلان با اشاره به گسترش فعالیت ها و ماموریت سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد : راه اندازی دفتر خبری،استودیوی تلویزیونی و رادیویی در منطقه آزاد انزلی زمینه های توسعه همکاری های همه جانبه را فراهم خواهد کرد و میتوان برنامه های مختلف در حوزه فعالیت های منطقه آزاد انزلی را در همین منطقه تولید و در شبکه های ملی و بین المللی منعکس کرد.

در ادامه این نشست معاون فرهنگی سازمان و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل به لزوم برنامه سازی و تولید محتوا و پرداختن به مزیت های سرمایه گذاری و فرهنگ سازی اشاره و خواستار افزایش همکاری ها در این حوز شدند.

گفتنی است هر یک از معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان نیز پیشنهادات و راهکارهای مناسب را به منظور افزایش همکاری ها و تولید برنامه هتی فاخر رادیویی و تلویزیونی ارائه دادند.

46

کد خبر 1470597

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد انزلی افزایش همکاری ها سرمایه گذاری صدا و سیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد

هرمزگان-جام جم انلاین- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از سازمان منطقه آزاد قشم به سکانداری عادل پیغامی به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصاد تقدیر کرد. 

به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، براساس ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی سال ۱۴۰۲ حوزه های مختلف مناطق آزاد، منطقه آزاد قشم در حوزه موضوعات اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و صادرات) حائز رتبه اول و برتر در همایش ملی تمامی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شد.

حجت‌ الله عبدالملکی در همایش ملی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با اهدای لوح از زحمات عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور ارتقای شاخص های اقتصادی جزیره تقدیر کرد.

 

بنابراین گزارش، افزایش صادرات و صادرات مجدد، به بیش از ۵۰۵ میلیون دلار، تراز تجاری مثبت ۳۱۳ میلیون دلاری، رشد صدور و تمدید ۲۰ درصدی مجوزهای سرمایه گذاری، رشد حجم سرمایه‌گذاری در شیلات و کشاورزی به میزان ۱۰۰ درصد، رشد ۱۱ درصدی تعداد ثبت شرکت‌ها، رشد حمل و نقل و ترانزیت به نسبت تردد خودرو و مسافر به میزان ۲۷ درصد، رشد اشتغال ۲۵ درصدی ایجاد شده در واحدهای صنعتی، عقد قرارداد تحویل ۸۰ قطعه زمین برای فعالیت‌های صنعتی از جمله مهمترین دستاوردهای اقتصادی منطقه آزاد قشم در سال گذشته است.

با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود این رویکرد مطابق با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" و با بکارگیری توان فعالان اقتصادی این جزیره ادامه یابد.

 

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال