Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:58:46 GMT

۹ دی روز بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان بود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۴۹۷۸

۹ دی روز بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: ۹ دی روز بصیرت، روشنگری، تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان و تداعی‌گر پیوند ناگسستنی مردم با ارزش‌های اسلامی و دینی است.

به گزارش ایسنا، هدایت مظلومی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه حماسه نهم دی موجب تثبیت و اقتدار نظام و انقلاب شد، گفت: ۹ دی روز بصیرت، روشنگری، تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان و تداعی‌گر پیوند ناگسستنی مردم با ارزش‌های اسلامی و دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مظلومی افزود: وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت غیور ایران در حماسه نهم دی نشان دهنده عزم و اراده ملی در جهت پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، گفت: مردم عزیز ایران در حماسه نهم دی نشان دادند که هرگز تسلیم ستم‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نخواهند شد چرا که ملت ایران یک ملت قوی، مقتدر و عزت‌مند در تمامی عرصه‌ها به شمار می‌رود.


مظلومی خاطرنشان کرد:‌ نهم دی‌ماه برگ زرین درخشانی را در کارنامه ایران و ایرانی رقم زد. برگ زرینی که تجلی روشن دین‌داری و عشق‌ورزی ملت ایران به دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به زیبایی پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و عزم جدی و خلل‌ناپذیر این ملت آزاده در حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همگان ثابت کرد و موجب ناامیدی دشمنان شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس حماسه 9 دی انقلاب اسلامی نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد