Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت امسال که از نهم تا نوزدهم دی ماه را شامل می‌شود برگزاری ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی در سراسر خراسان رضوی پیش بینی شده که به این مناسبت اجرای آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: گرامیداشت حماسه مردمی یوم الله نهم دی با سخنرانی حضرت آیت الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد در این روز در رواق امام خمینی حرم رضوی و برگزاری بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده در روز شنبه ۱۳ دی ماه در محل رواق امام خمینی حرم رضوی از مهمترین برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه در مرکز آموزشی ثامن الائمه (ع)، برگزاری اختتامیه کنگره مکتب شهید سلیمانی در سالن شهید هاشمی نژاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز پنجشنبه هجدهم دی ماه، برگزاری حدود ۱۰۰ برنامه بصیرتی شامل جشنواره‌های هنری حاج قاسم، مسابقه کتابخوانی، نصب پرچم‌های جبهه مقاومت در مساجد و مراکز فرهنگی، اهدای جلیقه نظامی و تمثال حاج قاسم به کودکان، اهدای بازی موبایلی انتقام سخت، برگزاری مسابقه کاریکاتور عین الاسد و برگزاری مسابقه فرهنگی از وصیتنامه شهید قاسم سلیمانی از اهم برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میثاق با ولایت سالگرد شهادت سردار دل ها برگزاری مسابقه فرهنگی خراسان رضوی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: با حضور ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، داوود قرونه در جمع خبرنگاران گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، 25 هزار و 262 زن و 12 هزار و 954 مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت کردند.

وی افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است. 

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: 91 هزار و 326 نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.  

قروته خاطرنشان کرد: با حضور 38 هزار و 216 نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور 1403 از صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 هم روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی