Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سرزعیم با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در امامزاده حسن(ع)گفت: بیش از ۵ هزار اقلام بهداشتی در قالب این طرح در میان اقشار محروم توزیع شد.

حجت الاسلام «حسین سرزعیم» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژه برنامه های آستان امامزاده حسن(ع) در قالب طرح «شهید سلیمانی» اظهار کرد: ذر قالب این طرح بیش از ۵ هزار ماسک و اقلام بهداشتی و در ۵ مرحله ۲۵۰۰ بسته ارزاق و ۳ هزار غذای گرم میان خانواده های تحت پوشش توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آستان امامزاده حسن(ع) منطقه ۱۷ بیان کرد: گروه جهادی و بسیجی این امامزاده از زمان شیوع این بیماری تاکنون در چند نوبت ضدعفونی معابر و خیابان ها را انجام دادند. ضمن اینکه از زمان بحران کرونا تاکنون در چند نوبت ۸۰ هزار ماسک در ادارات، مناطق محروم و حومه شهر تهران توزیع شده است.

 

حجت الاسلام سرزعیم با اشاره به برنامه های تدارک  دیده شده به مناسبت ایام فاطمیه از سوی این امامزاده گفت: با همکاری هیئت امامزاده در فضای مجازی برنامه عزاداری تدارک دیده شده است و کاروان «عزای فاطمی» در فاطمیه دوم در سطح شهر اقدام به برپایی مراسم سوگواری با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند نمود. همچنین  در قالب طرح «تبرکات فاطمی»، ۲۵۰۰ بسته ارزاق به نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر آستان امامزاده حسن(ع) با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی این امامزاده به صورت مجازی گفت: درالقرآن امامزاده حسن(ع) بیش از ۶۰۰ قرآن آموز دارد که این قرآن آموزان در حال حاضر به صورت مجازی از برنامه های حفظ و آموزش روخوانی قرآن بهره مند می شوند.

 

 امامزاده حسن (ع) از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) است که حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم در جنوب غربی شهر تهران، در خیابان امین الملک واقع شده است.در ایام مذهبی همچون ایام فاطمیه فضای امامزاده حسن(ع) سیاه پوش می شود و در دوران قبل از کرونا مراسم ویژه این ایام با حضور هیئات عزاداری برگزار می شد.در محوطه امامزاده حسن (ع) پیکر 5 شهید گمنام به خاک سپرده شده است. 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی بسته های ارزاق آستان امامزاده حسن ع امامزاده حسن ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند