Web Analytics Made Easy - Statcounter

میقانی از مشارکت پزشک داوطلب گلستانی در ساخت ۴ خانه برای نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، «فرهاد میقانی» اظهار کرد: دکتر تقی امیریانی پزشک داوطلب هلال احمر فوق تخصص گوارش و کبد در دیداری که با وی به مناسبت روز جهانی داوطلب انجام شد؛ پس از باخبر شدن از اقدامات هلال احمر استان در تأمین مسکن نیازمندان و کلنگ زنی چند قطعه زمین در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب 3، برای مشارکت در ساخت خانه های اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: دکتر امیریانی در این راستا مبلغ 200 میلون ریال جهت مشارکت در ساخت 4 خانه برای نیازمندان شهرستان نیمروز اهدا کرد.

 

وی خدمات ارزنده ای در حوزه درمان و خدمت رسانی به بیماران در مناطق محروم در قالب کاروان های سلامت هلال احمر به ویژه در طرح های نذر آب ارائه داده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان پزشک داوطلب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • پیام وزیر کشور درباره «یسنا»، دختر چهارساله گلستانی
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی  
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی