Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدی با اشاره به کمک‌های مومنانه کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)»، گفت: توزیع ۱۰ مرحله بسته‌های معیشتی در قالب طرح ملی «راهکار ۱ و ۲»، تهیه ۱۱ مورد جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت و توزیع گوشت میان محرومان ویژه فاطمیه ازجمله این کمک‌ها است.

«سیدهاشم سیدی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره فعالیت های کانون فرهنگی هنری «الزهراء(س)»، اظهار کرد: این کانون سال گذشته در نخستین دورره طرح ملی «فهما» فعالیت های متعددی داشت امسال هم به علت شیوع کرونا فعالیت ها را عرصه های مختلف مقابله با این ویروس و آسیب های آن تمرکز داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» (در جوار مسجد رحمانیه اردبیل) ادامه داد: در این راستا تا کنون و در قالب طرح ملی «راهکار1 و 2» 10 مرحله کمک های مومنانه بین محرومان توزیع و 11 مورد جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت با همکاری بچه های مسجد و خیران تهیه شده است.

 

وی ادامه داد: تهیه و توزیع 10 هزار ماسک و 313 بسته بهداشتی میان خانواده های نیازمند، تجلیل از خانواده معظم ایثارگران و شهدا در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و توزیع 55 بسته گوشت قربانی همراه با بسته های رایگان نان با همکاری موسسه و کانون فرهنگی هنری «حضرت خدیجه سلام الله علیها» ویژه ایام فاطمیه از دیگر اقدامات اعضا و فعالان این کانون است.

 

سیدی درباره ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» برای نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم، گفت: اجرای پویش مجازی ختم قرآن و اهدای ثواب آن به روح شهید سپهبد سلیمانی و برگزاری مراسم یادبود با همکاری هیئت امناء و پایگاه بسیج مسجد «رحمانیه» برای این ایام پیش بینی شده است.

 

وی درباره دلایل برتر شدن این کانون در نخستین رویداد ملی فهما و در بخش غنی سازی اوقات فراغت، ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «الزهراء(س)»، 975 عضو دارد که نزدیک به نیمی از آنها به عنوان نیروهای نوجوان و پای کار، در برنامه های کانون فعال هستند.

 

سیدی اضافه کرد: ما برای این اعضاء کلاس های آموزشی در رشته های متنوع علمی، عبادی، کارآفرینی و ورزشی و ... برگزار کردیم که خروجی های خوبی همچون تولید زعفران و قارچ داشت و همین مسئله به غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در تابستان 98 بسیار کمک کرد و بر این اساس ما موفق به رتبه برتر در رویداد ملی فهما شدیم. چنان که در همان تابستان 400 عضو جدید را جذب کردیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال و علی رغم شرایط کرونایی کشور و محدودیت های ناشی از آن، نیز ما در طرح ملی «ایران قوی» حضوری فعال داریم.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری الزهرا س کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری الزهرا س طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه