Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، با گذشت 70 روز از روی کار آمدن حسین صالحیان به‌عنوان شهردار جدید بوشهر، این روزها موضوع تأمین منزل برای شهردار جدید بوشهر از سوی شورای شهر باعث واکنش‌هایی از سوی مردم در فضای مجازی شده است.

داریوش پوربهی دراین‌خصوص در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این مدت اعضای شورا، معاونین و کارکنان شهرداری بوشهر برای پیداکردن منزل برای شهردار جدید بسیج شدند تا اینکه منزلی با رهن 800 میلیون تومانی برای شهردار جدید بوشهر در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: جلسه‌ای به‌اتفاق دیگر عضو شورا و آقای نوری مسؤول مالی شهرداری با مالکان این منزل برگزار شد و با خواهش و تمنا توانستیم رهن این منزل را به 650 میلیون کاهش دهیم.

وی در خصوص املاک شهرداری برای اسکان شهردار گفت: هیچ سازمانی به‌اندازه شهرداری املاک ندارد اما متأسفانه شهرداری حتی یک سالن آمفی‌تئاتر و کتابخانه ندارد، کمااینکه باید از شورای سابق پرسید که چرا برای ساخت ساختمان تاکنون اقدامی نشده است.

پوربهی در خصوص هزینه بالای رهن منزل شهردار بوشهر گفت: در هیچ کجای بوشهر خانه‌ای کمتر از 650 برای شهردار یافت نشد و ما با کمترین هزینه اقدام به تأمین منزل برای شهردار جدید بوشهر کردیم. هر چند باید جریمه شهردار مهمان را پرداخت کرد.

به گزارش فارس،  از ۲۴ شهریورماه امسال با شروع بازداشت اعضای شورای شهر بوشهر درارتباط با پرونده‌های مالی ادامه فعالیت اکثریت اعضای اصلاح‌طلب در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و با حکم قضایی، ۶ عضو اصلی شورای شهر بوشهر با قرار وثیقه آزاد شدند.

بعد از سلب عضویت ۶ نفر از اعضای اصلاح‌طلب پنجمین دوره شورای ۹ نفره شهر بوشهر، سه عضو علی البدل به این شورا اضافه شدند. داریوش پوربهی، حیدر رفاهی و رباب عبیدی سه عضو علی البدل اضافه شده به شورای شهر بوشهر بودند که با اکثریت آرا، پوربهی که از شخصیت‌های اصلاح‌طلب و سابقه عضویت شورای شهر را در ادوار گذشته داشته، به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر فضای مجازی شورای شهر رهن منزل شهردار حسین صالحیان رهن خانه شهردار جدید بوشهر برای شهردار جدید شورای شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد. - اخبار استانها -

حسین یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود