Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:03:54 GMT

/خبرهای از تولیدات سینمای ایران /

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۶۳۴۷

معرفی دو بازیگر فیلم "لاک پشت و حلزون"، تقاضای فیلم "حرف آخر" برای حضور در جشنواره فیلم فجر، آماده نمایش شدن فیلم کوتاه "عوارض خروج" و خبری از انیمیشن "بچه زرنگ" از جمله خبرهای تولید در سینمای ایران است.

سام نوری و مهران نائل به جمع بازیگران فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، سام نوری و مهران نائل در فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی که بر اساس فیلمنامه‌ای از محسن رضایی ساخته می‌شود، ایفای نقش می‌کنند.

پیش از این علی مصفا و لیلا زارع به عنوان بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده بودند.

بخشی از عوامل این فیلم نیز عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، مدیر صدابرداری: رشید دانشمند، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: لیلا تاج دینی، طراح گریم: لیلا سانی، مدیر تولید: جواد راهزانی و مجری طرح: حسین بشگرد.

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ده ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد...

دیگر بازیگران و عوامل این فیلم به‌زودی معرفی می‌شوند.

«حرف آخر» راهی جشنواره فجر شد
«حرف آخر» به کارگردانی ابراهیم شفیعی با پایان مراحل فنی راهی جشنواره فیلم فجر شد.
 فیلم سینمایی «حرف آخر» به کارگردانی ابراهیم شفیعی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی با پشت سر گذاشتن مراحل فنی، فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

«حرف آخر» اولین فیلم بلند ابراهیم شفیعی در مقام کارگردان است که فیلمنامه‌ای با نگاه اجتماعی دارد که شفیعی نگارش آن را برعهده داشته است.

سینا گنجوی تدوین، اکبر بلالی آهنگسازی و مهرداد براتی طراحی و ترکیب صدای فیلم «حرف آخر» را برعهده دارد.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی، علی استادی، علی باقری، مونا کرمی، وندا جعفری و حسن نجاریان، محمد علی تقوی، هیلا اکرامی، آذین احرامی، مریم کاظمی و سهیل محبی بازیگران فیلم سینمایی «حرف آخر» هستند.
.عکاس: آرمین فلکی

 

«عوارض خروج»آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «عوارض خروج» به نویسندگی و کارگردانی سعید حسنلو آخرین مراحل فنی خود را به اتمام رساند و آماده نمایش می شود.

" عوارض خروج" به تهیه کنندگی سعید حسنلو و مهدی خان احمدی پس از طی کردن آخرین مراحل فنی، برای حضور در فستیوال‌های بین المللی آماده می شود.

به گزارش روابط عمومی، در توضیح فیلم آمده است:«چشمهایم را که می بندم،آرام بالهایم را روی شانه هایت حس می کنم،بال که می زنم رفته ام»
مجتبی پیرزاده،فرانک کلانتر و مهدی حسینی نیا بازیگران فیلم هستند.
عوامل فیلم عبارتند از:مدیر فیلمبرداری:عماد آراد،تدوین:محمد مهدی بهرامی نژاد،جلوه های بصری:امین پهلوان زاده،اصلاح رنگ و نور:حسین توکلی،مدیر صدابرداری:کامبیز طاهری،طراحی صدا:عرفان ابراهیمی،موسیقی:گروه کلاغ ها در باران،طراح لباس:سمانه احمدی مطلق،طراح صحنه:سعید حسنلو،طراح پوستر:مهدی دوایی،محمد کردی،کیارش ظریفی،طراح لوگو:مهدی دوایی،عکاس:فاطمه راجزی،تیزر:علی زندیه،دستیار کارگردان و برنامه ریز:آزاده بخشی،دستیار یک فیلمبردار:ستار گودرزی،دستیاران فیلمبردار:محمد بادامچی،شهرزاد منصف،دستیار طراح صحنه:فاطمه صفیری،مترجم:آذین محمد علی،مشاور کارگردان:مهدی خان احمدی،پخش بین المللی:محمد کردی و روابط عمومی:مریم رودبارانی.

دوبله «بچه زرنگ» با حضور بازیگران پایان یافت

ضبط دوبله نهایی انیمیشن «بچه زرنگ» با حضور بازیگران و دوبلورهای مطرح کشور پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فیلم، در ادامه آخرین مراحل تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، دوبله نهایی این فیلم به سرپرستی سعید شیخ زاده به پایان رسید.

سعید شیخ زاده که در فیلم سینمایی «فیلشاه» نیز با گروه هنرپویا همکاری داشته است، در این انیمیشن در کنار چهره‌های شناخته شده عرصه دوبلاژ، از صداپیشگی چند بازیگر مطرح نیز بهره برده است.

حضور بیش از ۱۰۰ کاراکتر انسانی و حیوانی در کنار تنوع و تعدد اقلیمی لوکیشن‌ها و پلان‌ها، از پیچیدگی‌های خاص دوبله «بچه زرنگ» است.

این انیمیشن به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است که توسط گروه هنرپویا و با سرمایه گذاری مشترک کانون پرورش فکری و هنرپویا، آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

«هنرپویا» در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، داشته است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم کوتاه عوارض خروج لاک پشت و حلزون فیلم سینمایی تهیه کنندگی آخرین مراحل عوارض خروج مراحل فنی بچه زرنگ حرف آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول

اغلب محصولات ایرانخودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در بازار آزاد پنج یا ۱۰ میلیون کمتر از دیروز فروخته می‌شوند.

به گزارش مشرق، کاهش قیمت خودرو که از ابتدای اردیبهشت امسال آغاز شد، کماکان ادامه دارد و امروز اغلب محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد پنج یا ۱۰ میلیون کمتر از دیروز قیمت دارند.

تارا تیپ V۴ که یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های فعلی است، امروز یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان یعنی ۱۰ میلیون کمتر از دیروز به‌فروش می‌رسد.

تارا V۲، پژو پارس و دنا پلاس شش‌دنده نیز به‌همین کمتر از دیروز قیمت دارند و مدل‌های دیگری مثل پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته و تارا دنده‌ای با افت قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات ایرانخوردو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

دهم اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳

۸۲۰ میلیون تومان

۸۲۰ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲

۶۳۵ میلیون تومان

۶۳۵ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۹۷۰ میلیون تومان

۹۶۰ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان

پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۲

۶۷۵ میلیون تومان

۶۶۵ میلیون تومان

۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳

۶۸۰ میلیون تومان

۶۷۵ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۸۱۰ میلیون تومان

۸۰۵ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۹۰ میلیون تومان

۶۹۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲

۸۲۰ میلیون تومان

۸۱۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳

۹۸۵ میلیون تومان

۹۷۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲

۶۶۵ میلیون تومان

۶۶۰ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • بازیگران سریال تورم