Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۷۷ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در حوزه اقامتگاه‌های بوم‌گردی حدود ۴۹ میلیارد ریال آن توسط بخش خصوصی انجام شده است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، مهرداد جوادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور موافقت اصولی برای یک طرح اقامتگاه بوم‌گردی در استان اظهار داشت: در راستای راه‌اندازی این اقامتگاه بوم‌گردی 4 میلیارد و 900 میلیون ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری در شهرستان کوهرنگ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 49 واحد فعال اقامتگاه بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری 77 میلیارد و 868 میلیون ریال در استان فعالیت می‌کنند، افزود: از این میزان 28 میلیارد و 432 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و مابقی آن از محل آورده متقاضیان بخش خصوصی تأمین و هزینه شده که زمینه اشتغال مستقیم برای 117 نفر را فراهم کرده است.

اقتصاد جدید گردشگری با ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی در عنبران تعریف شده است بومگردی ایلام در آستانه ورشکستگی؛ شیوع کرونا 60 میلیارد تومان به گردشگری استان خسارت زد لزوم استانداردسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی در بحران کرونا/ فروش اقامتگاه‌های بومگردی در چند ماه اخیر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای ارتقای کمی و کیفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان استانداردسازی واحدها، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان واحدها، حضور مدیران این حوزه در نمایشگاه‌های صنعت گردشگری به ‌منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، روند تسهیل در گرفتن استحکام بنا، توسعه کمپ‌های عشایری، معرفی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و یارانه تسهیلات در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار دارد.

جوادی با اشاره به تعطیلی واحد‌های بوم‌گردی در سطح استان با توجه به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: از این فرصت در راستای ساماندهی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استفاده شده و با بازرسی و نظارت‌های لازم زمینه برای رفع نواقص و تداوم فعالیت اقامتگاه‌های بومگردی فعال فراهم خواهد شد.

وی گفت: توسعه فعالیت‌ها در حوزه گردشگری کشاورزی می‌تواند زمینه برای رونق گردشگری در روستا‌ها را فراهم آورد که توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی با توجه به این مهم در دستور کار است.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس اقامتگاه های بوم گردی سرمایه گذاری میلیون ریال بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری