Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش تابناک، ایرنا به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نوشت: این گروه نظامی شش نفره باقی مانده از نیروهای ارمنی در قره باغ به نیروهای این جمهوری در محور روستای " آقدام " شهرستان خوجاوند حمله کردند که بر اثر آن یک نظامی جمهوری آذربایجانی کشته و یکی دیگر نیز مجروح شد .

در گزارش این وزارتخانه آمده است که در نتیجه اقدامات انجام گرفته از سوی نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان، همه اعضای این گروه مسلح شناسایی و در درگیری کشته شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمهوری آذربایجان در جریان درگیری های نظامی ۴۴ روزه آغاز شده در ششم مهرماه گذشته، موفق شد سرزمین های اشغالی خود در قره باغ را از دست نیروهای ارمنی آزاد کند .

این درگیری های نظامی ۲۰ آبان ماه گذشته با امضای بیانیه سه جانبه روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان پایان یافت و منجر به خروج نیروهای ارمنستان از منطقه اشغالی قره باغ شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال قره باغ جمهوری آذربایجان ارمنستان کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کلکچال جمهوری آذربایجان قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه

ناتوانی بیش از یکصد گروه شبه نظامی مسلح و مورد حمایت ترکیه در برقراری امنیت در مناطق شمالی حلب و ادلب سبب شده تا علاوه بر موج انفجارها و درگیری های داخلی میان فرماندهان این گروه ها، نارضایتی های مردمی اهالی این مناطق علیه گروه های مزبور قوت بگیرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077212 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند