Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،عبدالمهدی حق شناس روز دوشنبه در در گفت و گو با خبرنگاران افزود که این جشنواره را بسیج رسانه نکا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، بسیج رسانه استان و سپاه شهرستان نکا برگزار می کند.

وی با اعلام این که جشنواره ملی دل گپ در قالب فیلم کوتاه با موضوع سردار سلیمانی برگزار می شود ، گفت :  این جشنواره تلاش دارد تا با استفاده از توان و نیروی بسیجیان جوان و پا به کار آرمان های انقلاب را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت : برگزاری این جشنواره مجای است و آحاد مردم می توانند با تهیه ویدئوی ۱۵ ثانیه ای ، دل گویه های خود برای سردار شهید سلیمانی با ساده ترین امکانات مانند گوشی تلفن همراه ضبط و تا ۲۰ دی ماه جاری برای جشنواره ارسال کنند.

وی افزود : هیچ محدودیت سنی برای حضور در این جشنواره وجود ندارد.

رییس سازمان بسیج رسانه مازندران با اظهار این که در این جشنواره تلاش شود تا دستاوردهای مختلف انقلاب، روحیه ایثار و شهادت و مکتب سلیمانی به عنوان مهمترین هدف تبیین شود ، افزود : سردار سلیمانی از سکان داران انقلاب بود. مقاومت، ایثار، شهادت و مکتب سلیمانی مهم است و باید اهالی رسانه با اطلاع رسانی در این حوزه به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت : تاکنون ۵۰۰ اثر از بیش از ۲۰ استان کشور به این جشنواره ارائه شده است و افراد از گروه های سنی مختلف می توانند دلگویه های خود را برای شرکت در این جشنواره به شماره همراه ۰۹۱۰۱۳۹۲۱۷۹ ارسال کنند.

او افزود : استان مازندران میزبان برگزاری پنج جشنواره برای سردار سلیمانی است که تنها جشنواره " دل گپ" به صورت ملی برگزار می شود.

در این مراسم از « آرین غلامی» شطرنج باز نوجوان مازندرانی که در برابر شطرنج بازان رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد ، تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها جهان و سردار سلیمانی رسانه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان و سردار سلیمانی رسانه سازمان بسیج مستضعفان جهان و سردار سلیمانی رسانه سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد

در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود.هم‌چنین دو هفته قبل نیز نخست وزیر و فرمانده ارتش لبنان در پاریس مهمان امانوئل مکرون بودند.محور رایزنی‌های این دو مقام عالی رتبه مذاکره درباره طرحی است که دو ماه قبل توسط فرانسوی ها ارائه شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان