Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به پایش مستمر مصرف گاز ادارات دولتی البرز گفت: ادارات پرمصرف در مرحله اول اخطار کتبی دریافت و در صورت مشاهده مجدد عدم رعایت صرفه جویی یا عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی آنان با هماهنگی استانداری قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین تقی نژاد با اشاره به دو دستورالعمل اصلاح الگوی مصرف مشترکین گاز طبیعی ابلاغی هیئت وزیران و همچنین بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد:ادارات و موسسات دولتی که به این مصوبات توجه نکنند علاوه بر جریمه،باید منتظر قطع جریان گاز طبیعی هم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت گاز موظف است تا با تشکیل گشت های پایش نسبت به کنترل رعایت دمای رفاه ادارات و ساختمان های دولتی اقدام کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان این مطلب که فرایند بازرسی و پایش دمای محیط ادارات،بانک ها و موسسات آموزشی و دانشگاهی استان البرز از نیمه آبان ماه امسال آغاز شده است،افزود: ادارات پرمصرف در مرحله اول اخطار کتبی دریافت و در صورت مشاهده مجدد عدم رعایت صرفه جویی یا عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی آنان با هماهنگی استانداری قطع خواهد شد.

 به گفته تقی نژاد، رعایت دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد در فضاهای داخلی و بسته و دمای 18 درجه سانتیگراد در راهرو و فضاهای عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسائل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری به صورت محدود در اتاق های فعال،خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، سرویس و تعمیر دوره ای تجهیزات گازسوز از طریق متخصصان مجاز از جمله درخواست های شرکت گاز برای مدیریت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در بخش اداری است.

 تقی نژاد با تاکید بر نقش الگو محوری دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی و فرهنگی در موضوع مصرف صحیح گاز گفت:گاز طبیعی یک نعمت  الهی محدود است که باید با مشارکت همگانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه و صحیح،زمینه بهره مندی آیندگان را از آن فراهم کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ادارات مصرف گاز پرمصرف استان البرز رعایت دمای عدم رعایت گاز طبیعی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز