Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از ابتدای شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی ایران تا امروز حوادث بی‌شماری که منشا آن استکبار  بوده‌است با کینه‌توزی دیرینه بدست برخی عوامل خودفروخته و فریب خورده داخلی هر بار در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی با هجمه‌های وسیع راه افتاده تا به اهداف شوم خود دست یابند اما همگی آنها یکی پس از دیگری خنثی و برملا شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشوب و غائله پس از انتخابات رئیس جمهوری در سال ۸۸ به بهانه تقلب، یکی از راهبردهای  دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی باهدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که پس از ۸ ماه تلاش نافرجام، منجر به سرریز شدن کاسه صبر مردم شد و با یک ندای نجات بخش توسط رهبر معظم انقلاب نقشه‌های پلید آنان تار ومار و برچیده شد.

نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار مردم ایران است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند.

خالق حماسه ماندگار ۹ دی، ملت ایران است که  با حضوری به هنگام درصحنه با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی و ولایتمداری، پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم بشکنند و  فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی را مات و مبهوت و انگشت به دهان کنند.

 ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان است که بارها با شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان، ضربه سنگین وارد کرده‌است و در این روز به یادماندنی به خیابان ها ریختند و با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی میلیونی نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا لحظه‌ای متوقف کند.

دشمنان کشور و ملت بدانند اگرچه دست از کینه توزی و اقدام خصمانه علیه نظام  و دین برنخواهند داشت، هرگونه اقدامی که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و راه شهدا خدشه و آسیبی وارد کند  تا پای جان و توان مقابل آنان ایستادگی خواهند کرد.

شهرستان گناوه در سالروز حماسه ۹ دی  همانند دیگر اقصی نقاط کشور خود را آماده برپایی بزرگداشت این رویداد مهم که دهه بصیرت نام‌گذاری شده‌است، می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: نهم دی برگ زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به ثبت رسیده‌است که  تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

ضرغام مردانی افزود: باتوجه به اینکه دهه بصیرت امسال  از ۹ تا ۱۹ دی با شعار دهه بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی نام‌گذاری شده‌است، در این شهرستان نیز برنامه‌های متنوع و مختلفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: این دهه تقارن با سالروز حماسه نهم دی و  شهادت سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، قیام خونین مردم قم، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پرتاب شلیک موشک سپاهیان اسلام به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق و اربعین شهادت شهید هسته‌ای محسن فخری زاده دارد که در سطح شهر و روستاهای این شهرستان گرامی داشته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: همانگونه که مردم غیور و مقاوم ایران اسلامی بویژه در این شهرستان همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت حمایت و پشتیبانی کرده‌اند، در دهه بصیرت امسال با وجود  شرایط کرونایی، مناسبت‌های پیش بینی شده را  گرامی خواهند داشت.

برچسب‌ها بوشهر انقلاب اسلامی ایران موسسه حامی نور بصیرت گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انقلاب اسلامی ایران گناوه بوشهر انقلاب اسلامی ایران گناوه اخبار کنکور انقلاب اسلامی دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند