Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقه با محوریت تصویرگری داستان‌های شاهنامه از سوی بنیاد فردوسی شاخه توس برگزار شد.

بر اساس فراخوان این رویداد هنری علاقه‌مندان باید آثار خود را با موضوع‌های «پادشاهی همای چهرزاد»، «سفرهای اسکندر»، «کرم هفتواد»، «پادشاهی بهرام‌گور»، «پادشاهی انوشیروان»، «داستان طلخند و گو»، «داستان‌های بوذرجمهر»، «پادشاهی خسروپرویز» و «بهرام چوبین و خاقان چین» به دبیرخانه ارسال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه اثر «ستایش رحیمی» عضو مرکز شماره ۲ کانون سمیرم و «نگین تاجیک» از مرکز کهریزسنگ هر دو در استان اصفهان، «ازل دبیریان» از کانون خوی در استان آذربایجان غربی و «مهدیس عزیزی» از مرکز علویجه کانون استان اصفهان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

هم‌چنین آثار ۲۰ عضو دیگر مراکز کانون از شهرهای مختلف نیز در دومین همایش بین‌المللی شاهنامه و کودک که با محوریت تصویرگری داستان‌های شاهنامه برگزار شد، شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند که اسامی آن‌ها در پیوست این خبر آمده است.

آئین پایانی این رویداد هنری روز ۲۸ آذر با سخنرانی علیرضا قیامتی عضو کارگروه دانش و پژوهش بنیاد فردوسی مشهد و کانون شاهنامه فردوسی توس و انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری در فضای مجازی برگزار شد.

کد خبر 5106901 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سمیرم کهریزسنگ شاهنامه چین قاسم سلیمانی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رادیو مقاومت نقد کتاب ترجمه رایزنی فرهنگی ادبیات جهان تازه های نشر انتشارات سوره مهر ویروس کرونا شورای نظارت بر اسباب بازی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران جشنواره شعر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند

دهم اردیبهشت یادآور بیرون راندن نیروهای متجاوز پرتغالی از این دریای نامور در تاریخ جهان است، روز ملی خلیج فارس.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد