Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:22:06 GMT

ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های مشهد در یک هفته

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۷۱۵۷

ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های مشهد در یک هفته

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در هفته گذشته (۲۹ آذرماه تا پنجم دی‌ماه ۹۹) ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر بیش از ۴۰ هزار مرتبه ضدعفونی شده است.

عباس اتحادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته نخست دی‌ماه سال جاری ۴۰ هزار و ۳۵۶ مرتبه ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد ضدعفونی شده و ۵۶ هزار ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی بین کارکنان این سازمان اعم از ستادی و سیار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ۲۹ آذرماه تا پنجم دی‌ماه سال‌جاری تعداد پنج هزار و ۱۱۸ نفر از کارکنان با دستگاه تب سنج چکاپ و تحت آموزش‌های فردی پیشگیری از ابتلاء به کرونا قرار گرفته‌اند.

سخنگوی و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: در هفته نخست دی‌ماه دو میلیون و ۸۱۸ هزار و ۹۹۰ نفر از شهروندان مشهدی سفرهای درون شهری خود را با استفاده از اتوبوس انجام دادند.

وی با تاکید بر ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط رانندگان از مسافران، گفت: مسافران باید بهای دریافت خدمات را از طریق کارت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی با قدردانی از مسافرانی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران بدون ماسک وارد اتوبوس نمی‌شوند، گفت: سعی شده با اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه‌های آموزش فرهنگ شهروندی همچون اجرای طرح «رادیو اتوبوس» در ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، پخش پیام‌های بهداشتی ویژه مسافران و نصب تراکت و پوستر در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها حساسیت لازم را برای شهروندان ایجاد کنند.

اتحادی با بیان اینکه پویش «من ماسک می‌زنم» بر روی بدنه اتوبوس‌های مشهد حک شده است، تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر توسط سازمان اتوبوسرانی مشهد با دقت اجرا می‌شود.

کد خبر 464772

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد مواد ضد عفونی کننده کلانشهر ناوگان اتوبوسرانی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند