Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@07:10:20 GMT

حریق مجتمع اداری در خیابان گاندی تهران

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۷۲۳۹

حریق مجتمع اداری در خیابان گاندی تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، درباره وقوع حریق در یک مجتمع اداری ۱۰ طبقه‌ای در خیابان گاندی پایتخت اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۳ ظهر امروز در خیابان دوازدهم خیابان گاندی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: این ساختمان ۱۰ طبقه‌ای دارای ۴ طبقه منفی بوده که در طبقه منفی ۴ یک خودروی ۲۰۶ طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سایر خودرو‌ها و بخش‌های این ساختمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با اطلاع نیرو‌های آتش‌نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند و اطفای حریق بسیار به موقع انجام گرفت.

ملکی گفت: ۱۰ نفر از اهالی ساختمان به کمک نیرو‌های آتش‌نشانی از محل حادثه خارج و ۲ مرد که از ناحیه دست دچار سوختگی شده بودند، تحویل نیرو‌های اورژانس شدند و اقدام به موقع آتش‌نشانان مانع از انتقال حریق به سایر خودرو‌ها و بخش‌های دیگر ساختمان شد.     منبع:فارس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی خیابان گاندی پارسی خبر آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد