Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@02:57:28 GMT

طرح ورود پسماند به بورس در حد یک ایده است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۷۳۳۳

طرح ورود پسماند به بورس در حد یک ایده است

مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفت: در حال حاضر طرح ورود پسماند به بورس در حد یک ایده است. به گزارش پول نیوز، مدتی است در رسانه‌ها خبری مبنی بر ورود پسماند‌های خشک به بورس مطرح شده، این خبر را از یکی از اعضای شورای عالی بورس و مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار پیگیری کردیم.

ماشاالله عظیمی عضو شورای عالی بورس در رابطه با خبر ورود پسماند به بورس، اظهار کرد: این موضوع در حال حاضر در شورای عالی بورس مطرح نشده و اگر هم قرار به آمدن پسماند‌ها به بورس باشد معاملات آن در بورس کالا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی سازمان بورس درباره ورود پسماند به بورس، گفت: چنین مطلبی فعلا در شورای عالی بورس طرح نشده و فقط به عنوان یک ایده اولیه از طرف شهرداری مطرح شده است، اگر قرار باشد که چنین امری رخ دهد حتما از سمت سازمان بورس اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ محمدهادی حیدرزاده عضو هیات مدیره سازمان پسماند شهر تهران اعلام کرده است که تالار بورس پسماند با هدف قیمت گذاری و خرید و فروش پسماند خشک بین شرکت‌های خصوصی و فروشندگان کلان پسماند راه اندازی می‌شود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت شورای عالی بورس سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد