Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر بهداشت، فرمانده کل سپاه و استانداران سراسر کشور برگزار شد، روند کنترل بیماری کرونا را در استان مطلوب دانست و اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران این حوزه صمیمانه قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به کاهش قابل توجه آمار بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، گفت: اجرای طرح‌های مقابله با کرونا تأثیر بسزایی در این زمینه داشته و با ادامه این روند می‌توانیم به نحو شایسته‌ای بیماری کرونا را مدیریت کنیم.
دکتر 

پورمحمدی با اشاره به تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، گفت: اجرای طرح‌هایی نظیر مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا و طرح شهید سلیمانی موجب کاهش قابل توجه آمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از کرونا شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان بسیج اجرا می‌شود، افزود: این طرح مبتنی بر پیشگیری و مقابله از بدو شکل‌گیری بیماری است و هم شامل مراقبت در شروع بیماری است و هم نظارت و پایش.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش‌ها برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری است، گفت: این طرح که با استفاده از ظرفیت حضور بسیج در تمام ابعاد جامعه اجرا می‌شود، موجب ارتقای فرهنگ کار جمعی شده است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آذربایجان شرقی وزیر بهداشت استاندار آذربایجان شرقی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز بیماری فرمانده سپاه عابدین خرم سردار سلامی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور

 روستایی در بازدید از دیمزار‌های استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ارقام مقاوم ساده‌ترین روش کنترل بیماری زنگ زرد در دیمزار‌ها است و به خاطر بارندگی‌های بهاری امسال شرایط مناسب برای فعالیت‌های عوامل بیماری‌زا به‌ویژه در گندم فراهم است.

وی استفاده از دستورالعمل‌های فنی موسسه و بکارگیری بسته‌های زراعی را در کاهش میزان خسارت عوامل بیماری‌زا و تنش‌های محیطی تاثیرگذار دانست.

روستایی گفت: استفاده از بذر زیاد در واحد سطح در موقع کشت موجب توسعه سریعتر بیماری زنگ زرد در سال‌های مرطوب می‌شود و در موقع بروز تنش خشکی به دلیل رقابت درون بوته‌ای موجب خسارت شدید به مزارع خواهد شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ضمن ارزیابی وضعیت و روند رشد مزارع دیم بر توسعه کشت ارقام مقاوم گندم به‌منظور افزایش تنوع ژنتیکی و مقابله با خسارات آفات و بیماری‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • توصیه‌هایی برای مقابله با بیماری آسم
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود