Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرهنگ جواد رفعت پور مسئول بسیج دانشجویی سپاه قم گفت: ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی و یاران این شهید و همچنین دهه بصیرت از ۲ هفته پیش در بسیج دانشجویی قم تشکیل شد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه قم با ذکر برخی از برنامه‌های شاخص پیش بینی شده برای این ایام عنوان کرد: در روز سیزدهم دی ماه و همزمان با نخستین سالروز شهادت سرافرازانه حاج قاسم سلیمانی رژه خودرویی در بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رفعت پور همچنین زمان برگزاری این مراسم را ساعت ۱۰ صبح عنوان کرد و افزود: در این برنامه ماکت چند مورد از دستاورد‌های نظام به نمایش گذاشته می‌شود و اجرای گروه سرود، قرائت بیانیه و آتش زدن پرچم آمریکا در راستای اعلام انزجار از شیطان بزرگ نیز از برنامه‌های این مراسم می‌باشد.

او افزود: تنظیم تومار برای بیان مطالبه حقوقی از مراجع ذیصلاح در راستای موضوع انتقام سخت به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و عربی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌آید که جمع آوری امضای آن نیز به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی قم با اشاره به اینکه در یک سال اخیر نقض صریح قوانین حقوقی و بین المللی صورت گرفته است تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بسیج دانشجویی استان تنظیم نامه به مسئولان برای مشخص شدن اقدام‌ها و پیگیری‌های حقوقی آن‌ها است که با محوریت پردیس فارابی انجام می‌شود.

سرهنگ رفعت پور راه اندازی چند پویش مجازی و هشتگ تحت عنوان انتقام سخت، خروج آمریکا از منطقه، ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، فاتحان قدس و فرزندان مکتب حاج قاسم را مورد توجه قرار داد و افزود: بازخوانی و تحلیل سیاسی وصیت نامه الهی سیاسی سردار سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌ها است که دانشگاه فرهنگیان متولی آن است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه قم تصریح کرد: نقش و تاثیر امامین انقلاب در پرورش امثال شهید سلیمانی و جایگاه مکتب شهید سلیمانی در رسیدن به تمدن نوین اسلامی از موضوع‌هایی است که در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی به بحث و نظر گذاشته خواهد شد.

سرهنگ رفعت پور با اشاره به تنظیم نامه‌ای از طرف دانشجویان به خانواده شهید سلیمانی افزود: تنظیم نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما همه حاج قاسم هستیم و راه و آرمان‌های آن شهید را ادامه خواهیم داد و برای شما سربازی خواهیم کرد نیز از برنامه‌هایی است که از سوی دانشجویان بسیجی قم در حال انجام است.

مسئول بسیج دانشجویی قم توزبع ۷۶۶ بسته گوشت گرم به تعداد ماه‌های عمر پر برکت حاج قاسم بین افراد بی بضاعت را مورد توجه دانست و افزود: تشکیل گروه‌های نهضتی در حوزه بین الملل نیز از دیگر برنامه‌ها است و با ارتباطی که با جامعه المصطفی العالمیه برقرار کردیم فعالیت این گروه‌ها را آغاز می‌کنیم.

رفعت پور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده پدر صنعت هسته‌ای کشور گفت: به مناسبت چهلم این شهید روز شانزدهم دی ماه برنامه‌ای را در منزل آن در کوچه رهبر قم خواهیم داشت و در روز هفدهم دی ماه نیز برنامه‌ای را در سایت فردو پیش بینی کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه قم برگزاری اردوی جهادی را نیز از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: ۴۰ تَن از دانشجویان جهادگر در روز هجدهم دی ماه به مدت ۱۲ روز به روستای قلعه گنج کرمان اعزام می‌شوند.

او افزود: اردوی جهادی دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه فرهنگیان به روستای قنوات قم به منظور توانمندسازی و تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان کم برخوردار نیز برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه قم یادآور شد: به مناسبت روز نهم دی ماه یک طرح جامع مهندسی تخصصی به منظور توانمندسازی، هدفمندسازی، هدایت گری و دغدغه‌مند کردن دانشحویان جدیدالورود نسبت به رشته تحصیلی که در آن تحصیل می‌کنند نیز افتتاح می‌شود.

رفعت پور اجرای طرح پنجشنبه‌های علوی را نیز از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: به صورت میانگین هر هفته بالغ بر هزار پُرس غذای گرم توسط بسیج دانشجویی قم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود که این برنامه در دهه بصیرت رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی با حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به ۲ خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و تَنی چند از اعضای الحشد الشعبی در اطراف فرودگاه بغداد آنان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژه خودرویی بزرگداشت سردار سلیمانی دهه بصیرت دیگر برنامه ها بسیج دانشجویی قم نامه ای دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه