Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@22:57:50 GMT

بازار خودرو همچنان راکد است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۸۰۰۸

بازار خودرو همچنان راکد است

صراط: نعمت الله کاشانی نسب در مورد وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: بازار خودرو همچون هفته‌های گذشته همچنان راکد مانده و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود و از سویی دیگر با توجه به اینکه نرخ دلار تقریباً به ثبات رسیده، قیمت خودرو نیز همچون دو هفته قبل است و کاهش بیشتری نداشته است.

به گزارش مهر، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران افزود: چنانچه دو خودروساز کشور این روندی که برای رشد تولید در پیش گرفته اند و تقریباً نسبت به پارسال تولیدات خود را ۳۰ درصد افزایش داده اند، ادامه دهند احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حال حاضر عرضه خودرو نسبت به تقاضا بیشتر شده و فقط مصرف کننده واقعی در بازار حضور دارد و بازار دیگر جذابیتی برای دلالان ندارد؛ پول‌هایی که وارد بازار خودرو شده بود در حال خروج از این بازار است.

کاشانی نسب گفت: با توجه به اینکه معامله خاصی در بازار انجام نشده، نمی‌توان قیمت جدیدی برای خودرو اعلام کرد و قیمت‌ها همان قیمت‌های یکی دو هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، میانگین قیمت خودرو‌های پرفروش بر اساس آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی به شرح جدول زیر است.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودرو بازار اتحادیه نمایشگاه داران خودرو دلال خودرو صراط بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت پله قرمز بورس
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول