Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دانشگا‍‌ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.

براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل فوق دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می‌توانند از ۱۱ دی تا ذ ۱۶ دی ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی اقدام کنند. 

  اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت‌نام از  ۱۱ دی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1085691 برچسب‌ها سازمان سنجش آموزش کشور کاردانی بدون آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کاردانی بدون آزمون سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، دیروز ۴ مورد دستگیری داشتیم؛ یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسش‌نامه گرفت دستگیر شد؛ یک مورد هم در جنوب و ۲ مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.


دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد