Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مديريت و منابع انسانی در جلسه ملاقات عمومی که امروز (۸ دی) در ساختمان ستادی وزارت راه ‌و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد که به‌زودی سامانه‌ای جهت پیگیری درخواست‌های مردمی از سوی دفاتر خدماتی یا میز خدمت راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نعمت اله تركی، معاون توسعه مديريت و منابع انسانی به تشریح دستاوردهای جلسه ملاقات عمومی که امروز (مورخ ۸ دی) در ساختمان شهید دادمان برگزار شد پرداخت و اظهار کرد: امروز در جلسه ملاقات عمومی، دو تا موضوع پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موضوعات درون سازمانی و مربوط به پرسنل راه و شهرسازی بود که طی آن، پرسنل مشکلاتشان را مطرح کردند و دیگری مربوط به خواسته و مشکلات بیرون سازمانی است که از سوی مراجعه‌کنندگان مطرح شد و در اسرع وقت نسبت به خواسته آن‌ها رسیدگی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه عمده مشکلات مطرح شده مربوط به وضعیت استخدامی پرسنل است، افزود: ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا مشکلات و مسائل مطرح شده را هر چه زودتر برطرف نماییم.

 

ترکی یادآور شد: یک نکته که از سوی اکثر مراجعه‌کنندگان در ملاقات عمومی مطرح می‌شود و ضرورت پیگیری آن وجود دارد، مربوط به بحث کارهای برون‌سپاری و خدماتی است. ما برای رسیدگی به این‌گونه مشکلات و برطرف کردن آن‌ها، می‌توانیم از طریق پیشخوان دولت یا مراکزی که راه را کوتاه می‌کنند، خدمات را برون‌سپاری کنیم.

 

وی تأکید کرد: ما مشغول برنامه‌ریزی هستیم تا درخواست‌هایی را که عموم مردم از ما دارند جمع‌آوری نماییم تا چنانچه امکان برطرف کردن آن‌ها از طریق میز خدمت وجود داشته باشد، آن را انجام دهیم.

 

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی با اشاره به عمده درخواست‌هایی که از سوی مراجعه‌کنندگان بیرون سازمانی در ملاقات عمومی مطرح می‌شود، گفت: اغلب درخواست‌ها مربوط به مسکن مهر و تعاونی‌هایی است که مسئولیتی در این زمینه به عهده دارند که ما این درخواست‌ها را به معاونت‌های مسئول ارجاع داده تا نسبت به پیگیری و رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی افزود: برخی از مراجعه‌کنندگان هم در خصوص مسکن ملی درخواست‌هایی را مطرح کردند که در این زمینه نیز خواسته‌های آن‌ها پیگیری خواهد شد و اکنون به معاونت‌های تخصصی ارجاع داده شده است.

 

ببینید|برگزاری جلسه ملاقات مردمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی

 

ترکی خاطرنشان کرد: نکته مهم مربوط به حوزه درون‌سازمانی و پرسنلی است. اکنون حدود ۷۱ هزار نیروی انسانی در وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌هایی همچون ستاد، ادارات، سازمان و شرکت‌های وابسته مشغول به فعالیت هستند که تاکنون به شکل‌های گوناگونی این نیروها جذب شده‌ و اکنون مشغول به فعالیت هستند.

 

وی گفت: یکی از چالش‌های اصلی ما مربوط به نیروهایی است که در قالب نیروهای قراردادی و شرکتی مشغول به فعالیت شده‌اند و ما نیز به دنبال این هستیم تا این نیروها را ساماندهی کنیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی از جذب نیروی‌ انسانی جدید در سال ۱۴۰۰ در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و اظهار کرد: طبق قانون کشوری، به ازای خروجی سه نفر که بازنشسته می‌شوند، ما می‌توانیم یک نفر را جذب کنیم. سهمیه‌ای که امسال برای ستاد این وزارتخانه در نظر گرفته شده، مجوز جذب چهار نفر است.

 

ترکی تصریح کرد: درخواست ما این است که با توجه به بازنشستگی‌هایی که در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ روی داده و حدود ۵۵ نفر بازنشسته شده‌اند، ما بتوانیم در سال ۱۴۰۰ برحسب نیازهایی که معاونت‌های تخصصی اعلام کرده‌اند، جذب نیرو داشته باشیم.

 

وی گفت: ملاک عمل ما آزمون‌های ورودی و شرایط استخدامی کشوری هستند که مطابق آن، نیروهای جدید جذب وزارت راه و شهرسازی خواهند شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت راه و شهر سازی وزارت راه و شهرسازی وزارت راه وزارت راه و شهرسازی جلسه ملاقات عمومی مراجعه کنندگان منابع انسانی معاون توسعه درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با ارسال نامه‌ای خطاب به روسای سه قوه و مسئولان وزارت نفت، از بی توجهی به موضوع تبدل وضعیتشان گلایه کردند.  

متن نامه به این شرح است: 
سلام علیکم

احتراماً به استحضار می‌رساند وضعیت روند تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر رسمی در زیر مجموعه وزارت نفت در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ناامید کننده و نامطلوب بوده و با توجه به بزرگی شرکت باید دیدگاه ویژه‌ای نسبت به این مهم شکل می‌گرفت ولی متأسفانه روند کار در این شرکت به صورتی پیش می‌رود که همچین به نظر می‌آید که شاید واقعاً هدف از این کار ایجاد نارضایتی و بی‌احترامی به خانواده بزرگ و عزیز ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی باشد...

از طرفی همه‌ی ما باید مدیون جامعه ایثارگران باشیم و باید از این را در نظر داشته باشیم که این قانون ذره‌ای از زحمات بی‌پایان پدران ما را که از جان عزیز خود در ایامی که خیلی‌ها از معرکه گریختند، نمی‌تواند جبران کند و سازمان نمی‌تواند بر جامعه بزرگ ایثارگران منت بگذارد، بلکه این ما هستیم که باید در باب مردانگی و ایثار پدران خود در دفاع از خاک و ناموس وطن سربلند باشیم.


 این اهم مشکلاتی است که بعد از گذشت سه سال تا امروز و بعد از دوری از خانواده، آلودگی هوا، فشار‌های کاری و... کماکان پابرجاست خدمتتان گزارش می‌گردد، باشد که آن مدیریت محترم گامی در رفع مشکلات بردارد:

۱- رفع محدودیت ارتقاء شغلی، پایه سازمانی، انتصاب سازمانی.
۲- عدم صدور کد‌های ۰۱ بعد از گذشت سه سال... (با توجه به متن صریح قانون باید پس از سه ماه این مهم انجام می‌گرفت...)
۳- عدم تخصیص کمپ و مشکلات ایاب وذهاب، نامشخص بودن این وضعیت.
۴- عدم اعمال سوابق و مبحث مالی و بروزرسانی پایه‌های حقوقی با توجه به پایه بسیار پایین، مشکلات، فشار اقتصادی و معیشتی...
۵- پرداخت نشدن معوقات، خدمات رفاهی، بک پی گاز کارت و بک پی حقوق و بی ارزش شدن این مبالغ.
۶- دسته بندی و جداسازی نیرو‌های رسمی ایثارگران از مابقی نیرو‌های رسمی در نامه‌های اداری و برخورد‌های سازمانی به بند دال و بند واو و نیروی رسمی...
۷- تعدیل مدرک تحصیلی...
۸- تعیین وضعیت جایگاه شغلی، چارت سازمانی...
۹- رفع محدودیت‌های ارتقا شغلی، و انتقالی.
۱۰- شرایط بسیار نامناسب تسهیلات.
۱۱- تسهیلات و امتیازات منازل سازمانی...
۱۲- عدم محاسبه سوابق در بازنشستگی و انتقال...
۱۳- حذف بیشتر سوابق در بررسی کمیسیون سوابق...

(در صورتی که وقتی همه‌ی همکاران کد پرسنلی گرفتند و استخدام سازمان می‌باشند، هیچ فرقی بین نیرو‌های قدیم و جدید و ایثارگر نیست و بیان این الفاظ بند دال و واو و رسمی جز برای جداسازی و فشار‌های روانی هدفی ندارد؛ لذا خواهشمند هست که این مهم به جد به معاونت‌های شرکت تذکر داده شود که رعایت شود.)

اجرکم عندالله...

خدایا ما را شرمنده خون شهدا نکن...

رونوشت:
دفترمحترم مقام معظم رهبری
دفترمحترم ریاست جمهوری
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان بوشهر
بازرسی و حراست شرکت ملی گاز
جناب آقای باهوش_ مدیرعامل محترم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
جناب آقای حیدری_ سرپرست محترم منابع انسانی
جناب آقای تکلو_ سرپرست محترم امور ایثارگران
جناب آقای عمرانی خو_ سرپرست محترم تأمین نیرو

جهت پیگیری مطالبه حقوق و مزایای نیرو‌های ایثارگر شرکت ملی نفت و گاز و مجتمع جنوبی ما را حمایت کنید.

دیگر خبرها

  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین