Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظم انبارلویی با اشاره به اهمیت اجرا و ابلاغ سند تحول قضایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در حکمی که به آیت‌الله رئیسی دادند، خواستار اجرا و تحقق سند تحول قضایی بودند.

سردبیر پیشین روزنامه رسالت در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: با عملیاتی و اجرایی شدن سند تحول قضایی، قطعا گام های بلندی در احقاق حقوق عامه ومجازات متجاوزان به بیت المال مسلمین برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی از ابتدای تصدی خود بر قوه قضاییه سند تحول قضایی را عملیاتی کرده است، افزود: دو روز قبل فقط از این سند رونمایی شد.   محمدکاظم انبارلویی تاکید کرد: نکات دقیقی در سند تحول قضایی وجود دارد که نشان از کارآمدی مدت زمان دارد که آیت الله رئیسی به عنوان رئیس دستگاه قضا مشغول به فعالیت شده اند.   وی خاطرنشان کرد: سند تحول قضایی در حقیقت نقشه راه اجرای عدالت در کشور است و خوشبختانه آیت الله رئیسی با تدبیری که خودشان، همکاران شان و قضات شریف دستگاه قضایی در این رابطه داشته‌اند، ثابت کردند که این سند می تواند سرمایه اجتماعی نظام را نسبت به دستگاه قضایی افزایش دهد.   دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلام با بیان اینکه نظرسنجی های اخیر نشان می‌دهد قوه قضاییه در اجرایی کردن این سند کاملا موفق خواهد بود، گفت: میلیاردها تومان از اموال به غارت رفته مردم در طول سال های گذسته، به سرعت توسط آیت الله رئیسی به بیت المال برگشته و این امید آفرین است.   انبارلویی گفت: باید مردم در تعقیب احکام قضایی بدانند نه تنها اموالی که غارت شده است به بیت المال برگشته بلکه مجازات های مالی مترتب بر این غارتگری هم کمکی به بیت المال بوده است و این هم قطعا یکی از کارویژه های این سند مهم خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سند تحول قضایی آیت الله رئیسی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر ویژه قوه قضاییه، ارتباط بین قوه قضاییه با مردم را مهم دانسته و افزودند: حضور مسؤولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

ایشان در ادامه افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

ایشان پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است