Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای خراسان جنوبی امروز در نشست این کمیته گفت: افزایش همه گیری کرونا در دورهمی‌های خانوادگی نشان می‌دهد عامل اصلی ابتلا و بستری افراد در بیمارستانها، شرکت در جلسات خانوادگی و دید و بازدید‌های شبانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد : رسانه‌ها در این شرایط خاص باید تمام تلاش شان را بر اقناع سازی و آگاهی بخشی مردم به کار گیرند و این هشدارهمچنان داده شود که اگرکرونا عادی انگاشته شود، ممکن است دوباره با پیک خطرناک دیگری مواجه شویم.

بیشتر بخوانید

میزان بروز تجمعی کرونا به هزار و ۷۳۶ نفر رسید

نبی زاده با بیان اینکه سالمندان بیشترین قربانیان دورهمی‌های خانوادگی هستند افزود: با وجود کاهش مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی، اما میزان فوتی ها‌ی استان به نسبت جمعیت ازمیانگین کشوری بالاتر است که امیدواریم با ادامه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش آمار فوتی‌های کرونا هم باشیم.

ممنوعیت تردد شبانه برای همه شهرستان‌ها از ساعت ۲۲

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای خراسان جنوبی همچنین با اشاره به تغییر زمان ممنوعیت تردد در استان افزود: با تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، طرح ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرستان‌های استان چه با وضعیت نارنجی و چه زرد از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت تردد مبتلایان به کرونا دورهمی خانوادگی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس دقایقی پیش ممنوع شد.

وی افزود: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

زندی‌فر ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است