Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:52:20 GMT

دربی فوتبال شیراز با تساوی پایان یافت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۹۰۳۱

دربی فوتبال شیراز با تساوی پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه دربی شیراز میان دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و شهدای قشقایی شیراز در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ابتدا با ۲ گل بازی را به سود خود کرد اما در ادامه بازیکنان تیم شهیدای قشقایی شیراز توانستند گل‌های خورده را جبران و نتیجه را به تساوی بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۲ امتیار در رده هفتم و تیم شهدای قشقایی با ۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

کد خبر 5107064

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته یک شیراز تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز آمار کرونا گرگان کرمانشاه 9 دی بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم