Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@23:31:49 GMT

گامی مثبت برای حمایت از حیوانات

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۹۲۱۷

گامی مثبت برای حمایت از حیوانات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سپنتا نیکنام، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد از افتتاح کمپ حیوانات برای نگه داری حیوانات بی سرپناه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع خبر داد و گفت: از این پس شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۶۷۸ برای جمع آوری حیوانات ولگرد در سطح شهر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیمان کاران این طرح، متولیان انجمن حمایت از حیوانات بوده که حیوانات بلاصاحب را جمع آوری می‌کنند. این حیوانات پس از قرنطینه و معاینه از سوی دامپزشک متخصص در کمپ نگه داری و مراقبت می‌شوند.

نیکنام ادامه داد: پیش از این حیوانات بلاصاحب در سطح شهر معدوم شده و یا باعث آزار شهروندان و نارضایتی آن‌ها می‌شدند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری اظهار کرد: این کمپ از چند ماه پیش فعالیت خود را به صورت پایلوت آغاز کرد، اما افتتاح رسمی آن، روز سه شنبه نهم دی با حضور جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور انجام می‌شود.

او افزود: افرادی که تمایل به نگه داری این حیوانات دارند، می‌توانند با مراجعه به این کمپ، حیوان مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد انجمن حمایت از حیوانات خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد