Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید طلوعی در راستای حمایت و پیگیری مطالبات صنفی و به حق خانواده بزرگ ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری طی مکاتبه‌ای با نمایندگان حوزه انتخابیه کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰، خواستار پیش بینی حق بیمه سهم رانندگان (تاکسی، اتوبوس، آژانس) در بودجه سال ۱۴۰۰ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است که: ناوگان حمل و نقل عمومی در زمره مشاغل حساس سخت و پر خطر قرار دارند به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و به دلیل ماهیت فعالیت آنان روزانه با افراد زیادی مرتبط بوده که این موضوع خطر ابتلای آنان به ویروس کرونا را دوچندان می‌کند، در حال حاضر متأسفانه از سال ۹۳ تاکنون موضوع بیمه تأمین اجتماعی این قشر زحمتکش به دلیل عدم پیش‌بینی منابع در بودجه سنواتی کشور مسکوت مانده و دارندگان متقاضی بیمه تاکنون بلاتکلیف مانده‌اند.

در ادامه آمده است که: سهم پرداختی بیمه رانندگان ۲۷ درصد است که ۱۳ درصد آن توسط راننده و ۱۳ و نیم درصد آن توسط دولت به تأمین اجتماعی پرداخت می‌گردد، که ۱۳ و نیم درصد سهم دولت که از بودجه سال ۹۴ به بعد از منابع محل حاصل از هدفمندی یارانه‌ها تأمین می‌شد در بودجه کشور حذف شده است.

شهردار کرمانشاه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست: با توجه به شرایط حاکم و شغل رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خاصه در ایام اپیدمی کرونا، ترتیبی اتخاذ شود که موضوع حق‌بیمه سهم دولت برای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی تا رانندگان و خانواده آنان نیز بتوانند از امکانات بیمه و بازنشستگی و به تبع آن امنیت شغلی برخوردار گردند.

کد خبر 5106963

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری کرمانشاه سعید طلوعی ناوگان حمل و نقل عمومی بیمه بازرگانی استانها ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز آمار کرونا گرگان کرمانشاه 9 دی بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه ایلام ناوگان حمل و نقل نقل عمومی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها