Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته هفتم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

این هفتمین شهرآورد شیرازی‌ها بود، برخلاف بازی‌های گذشته این 2 تیم ، این بار همشهری‌ها یک بازی جذاب و پُر گل را به نمایش گذاشتند تا تماشاگران نشسته در پای تلویزیون از این بازی خوب لذت ببرند و چهار گل زیبا را هم تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی ابتدا شاگردان علی کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با زدن ۲ گل از حریف خود پیش افتادند اما این پایان کار نبود زیرا شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی دست از تلاش بر نداشتند و توانستند بازی ۲ بر صفر باخته را با مساوی تمام کنند.

به نظر می‌رسید که زردپوشان فجر سپاسی که با ۲ گل از حریف خود پیش افتاده بودند کار را تمام شده می‌دانستند و به همشهریان خود اجازه دادند به بازی مسلط شوند و در نهایت ۲ گل خورده را جبران کنند.

با شروع نیمه نخست هر 2 تیم سعی کردند که میانه میدان را از آن خود کنند برای همین در این دقایق توپ بیشتر در میان میدان در جریان بود اما رفته رفته تیم فجر بازی را بهتر ادامه داد و در دقیقه ۳۲ هم به گل دست یافتند.

در این لحظه فرزان دانا از تعلل مدافعان تیم فجر نهایت بهره را برد و با یک ضربه نه چندان محکم توپ را تبدیل به گل فجری‌ها کرد.

فجری‌ها پس از زدن گل نخست با روحیه بهتری به بازی ادامه دادند و سعی کردند در پایان این نیمه، نتیجه یک بر صفر برتری خود را حفظ کنند که اینگونه شدو با برتری به رختکن رفتند.

دقیقه ۴۲ بازی تیم قشقایی صاحب یک ضربه ایستگاهی خوب پشت محوطه هجدهم تیم فجر شد اما مرتضی سنجانکی بازیکن تیم قشقایی نتوانست از این فرصت مناسب استفاده کند.

با شروع نیمه دوم فجری‌ها که می‌دانستند زدن یک گل اندوخته مناسبی نیست بازهم دست به حمله زدند و در دقیقه ۴۹ هم به زیبایی هر چه تمام تر صاحب گل دوم شدند.

در این لحظه توپ برگشتی توسط دفاع تیم قشقایی در فاصله ۳۰ متری به احسان گنجی بازیکن تیم فجر رسید و این بازیکن توپ را سرضرب به سمت دروازه کوبید و تلاش کریمی دروازه‌بان تیم قشقایی ره به جایی نبرد و توپ در گوشه دروازه جای گرفت تا یکی از گل‌های زیبای دسته یک فوتبال به ثمر برسد.

تعویض‌های کارساز 

سرمربی تیم قشقایی شیراز که انتظار دریافت ۲ گل را نداشت، در دقیقه ۵۵ سه تعویض را همزمان انجام داد تا بتواند جبران کند که این تعویض‌ها نتیجه داد و تیمش توانست ۲ گل خورده را جبران کند.

اما سرمربی تیم فجر هم در دقیقه ۶۴ بازی سه تعویض را همزمان انجام داد تا تیمش را تقویت کند اما تعویض‌های تیم قشقایی کارساز تر شد.

از دقیقه ۷۰ به بعد بازی تیم قشقایی برای جبران گل‌های خورده به آب و آتش زد و تیم فجر هم در این لحظات چشم به ضد حمله داشت تا بتواند به تعداد گل‌هایش بیفزاید.

دقیقه ۷۵ بازی مرتظی سنجانکی مهاجم تیم قشقایی با ضربه سر یکی از گل‌های تیمش را جبران کرد تا قشقایی‌ها امیدوار به ادامه بازی باشند.

دقیقه ۸۰ بازی بر روی اشتباه مدافع تیم فجر که توپ به دستش اصابت کرد، داور بازی اعلام ضربه پنالتی کرد و امین هاشمی فر با ضربه خوب توپ را به سقف دروازه فجر کوبید تا بازی مساوی شود و قشقایی‌ها نیز مزد تلاش خود را گرفتند.

در ادامه نیمه دوم بازی قشقایی‌ها که تازه موتور آنها گرم شده بود بیشتر میل به بُرد داشتند و در لحظات پایانی بازی هم هاشمی فر صاحب ۲ فرصت خوب شد اما قدر آن را ندانست.

دربی جذاب 

سرانجام این بازی پُر گل و دیدنی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد تا شیرازی‌ها امتیاز این بازی خانگی را بین خود تقسیم کنند.

فجری‌ها در صورتی که می‌توانستند از این بازی با دست پُر میدان را ترک کنند و با توجه به شکست تیم‌های استقلال اهواز و پارس جم جنوبی، می‌توانستند خود را به صدر جدول برسانند که اینگونه نشد.

با پایان یافتن هفته هفتم، تیم پارس جم جنوبی بوشهر با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، تیم هوادار تهران و مس کرمان هم با همین تعداد امتیاز به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۲ امتیاز در جای هفتم قرار گرفت و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با پنج امتیاز در همان رده پانزدهم باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم به ترتیب با سه و یک امتیاز در قعر جدول هستند.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز فارس فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز فارس اخبار کنکور سرمربی تیم تیم قشقایی دسته یک تیم فجر فجری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است