Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که سازمان لیگ فوتبال و کمیته مسابقات این سازمان روزهای سخت و فشرده‌ای را برای برگزاری لیگ پشت سر می‌گذارند، برنامه‌ریزی جام حذفی نیز انجام شده است.

طبق تصمیم اتخاذ شده، جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از اواخر دی ماه با حضور قهرمان استان‌ها آغاز می‌شود و پس از مشخص شدن چهره تیم‌های برتر، به ترتیب تیم‌های لیگ دسته سوم، دوم، اول و لیگ برتری وارد جدول مسابقات خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال جام حذفی جام حذفی لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت