Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر باقری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: در دهه بصیرت بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه شامل رونمایی از ده‌ها کتاب با موضوعات مرتبط، میزگردهای متعدد با حضور کارشناسان، کمک مومنانه، ویزیت رایگان در مناطق محروم و ... برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های ویژه ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت که نهم دی تا ۱۹ همین ماه را شامل می‌شود، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام باقری با اشاره به اهم این برنامه‌ها، بیان کرد: مراسم ۹دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، روز سه شنبه نهم دی از ساعت ۱۰ صبح در حسینیه ثارلله با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برگزاری ویژه برنامه اولین سالگرد سردار دل‌ها، تصریح کرد: ویژه برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روز شنبه ۱۳ دی راس ساعت ۱۰ صبح در حسینیه ثارلله برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام باقری تشریح کرد: چهاردهم همین ماه گرده‌همایی ویژه روحانیون با موضوع بصیرت‌افزایی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: یادواره استانی شهدای هسته‌ای و اربعین شهید محسن فخری زاده، مراسم بزرگداشت اربعین شهید محسن فخری زاده، مراسم ویژه گرامیداشت شهدای نیارق  و قیام ۱۹ دی مردم قم و نمایشگاه خیابانی پوستر و عکس با موضوعات ۹دی، فتنه و بصیرت افزایی در دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خیابان امام خمینی(ره) اردبیل از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این دهه است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام باقری 9دی سردار سلیمانی دهه بصیرت استان اردبیل بصیرت و میثاق دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، به راهکارهای تحقق و اجرای مناسب راهبرد شعار سال هم اشاره کرد و گفت: در مولفه مهم سطح عملیاتی باید به ساختار هنجاری (نظریه حکمرانی)، نهادی، سطح اجتماعی و مشارکت پذیری و مردم و مطالبه گری و توانایی اجرایی عملی نهادها و کارگزاران در اجرای سیاست توجه کرد.

اکبر محمدی صبح امروز ۸ اردیبهشت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان اظهار کرد: برنامه رشد اقتصادی استان براساس شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) ابلاغی مقام معظم رهبری باید با محوریت استفاده از زیرساخت‌های موجود، ابتکارات مردمی، قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و فعالان مدیریتی، نیروی جوان تحصیل‌کرده و شرکت‌های دانش‌بنیان و همسو با سیاست‌های کلی برنامه هفتم پیشرفت و در جهت تحقق احکام برنامه تهیه و اجرا شود.

 وی، افزود: شیوه‌های و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در استان از جمله در حوزه صنایع دستی و گردشگری به منظور حمایت و تأمین مالی مشاغل خرد، شناسایی و با هدف بهبود فضای کسب و کار در برنامه رشد اقتصادی استان مورد توجه خاص قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، به راهکارهای تحقق و اجرای مناسب راهبرد شعار سال هم اشاره کرد و ادامه داد: در مولفه مهم سطح عملیاتی باید به ساختار هنجاری (نظریه حکمرانی)، نهادی، سطح اجتماعی و مشارکت پذیری و مردم و مطالبه گری و توانایی اجرایی عملی نهادها و کارگزاران در اجرای سیاست توجه کرد.

محمدی عنوان کرد: فشار اقتصادی بر مردم، دولتی بودن ساختار اقتصادی از ضرورت‌های بنیادین در تحقق شعار سال است و هر الگویی باید منجر به تولید و افزایش ثروت و رفع تبعیض و محرومیت شود.

 وی‌ به ساختارهای مورد نیاز در تحقق شعار سال هم اشاره کرد و گفت: ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال باید مورد توجه قرار گیرد. رشد تولید با مشارکت مردم اصلی‌ترین برنامه عملیاتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به منظور اجرای شعار سال است.

وی خاطرنشان کرد: تعیین مسائل مهم و اولویت های استان، تشریح مدل مفهومی برنامه تحقق شعار سال، تعیین اهداف کلان برنامه و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی، تدوین برنامه عملیاتی بر اساس محتوی مدل مفهومی، طرح و بررسی و تصویب یا اصلاح برنامه عملیاتی دستگاه‌ها در شورای برنامه ریزی و توسعه و انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه استاندار، سازمان، رئیس دستگاه و دستگاه ناظر از برنامه عملیاتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور تحقق شعار سال است.

وی اعلام کرد که شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته در مجموع ۳۴ دستور کار با ۱۰۰ مصوبه داشته که بیش از ۷۰ درصد آن اجرایی شده و ۳۰ درصد هم در حال اجراست.

محمدی خاطرنشان کرد: ۵ مصوبه از این تعداد مربوط به کارگروه آموزش، پژوهش و نوآوری، ۳۰ مصوبه کارگروه امور زیربنایی، ۳۹ مصوبه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری، ۴ مصوبه کارگروه خانواده و ۲۲ مصوبه فرابخشی بوده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان