Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بررسی نقش و جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم بین‌المللی، حمایت بی‌وقفه از مسلمانان و ملت های آزادیخواه و نیز مبارزه خستگی‌ناپذیر در برابر قدرت‌های زورگو از اهداف مهم این نشست برخط بود که توسط یک پایگاه اطلاع رسانی روسی با عنوان محور مقاومت برگزار شد.

«نفیق الله آشیروف» رییس اداره دینی بخش آسیایی مسلمانان روسیه، «اسماعیل شعبان» رییس جمعیت مسلمانان تالش، «محمد صلاح الدین‌اوف» رییس پایگاه اطلاع رسانی اسلام نیوز، «انار رمضان‌اوف» رییس سازمان دینی کوثر، «نوری محمد زاده» رییس سازمان دینی شیعیان ماخاچ قلعه، «آناستاسی یژووا» مدیر پایگاه اطلاع رسانی محور مقاومت در روسیه و «ماییس قربانوف» ایران‌شناس و کارشناس مسایل سیاسی، میهمانان روسی این وبینار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین کاظم جلالی سفیرجمهوری اسلامی ایران در روسیه و حجت الاسلام اکبری جدی رئیس مرکز اسلامی مسکو به نمایندگی از کشورمان، دیدگاه‌های خود درباره شخصیت والای دینی، عرفانی و نظامی سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند.

پایگاه اطلاع رسانی محور مقاومت نهاد روسی برگزار کننده این وبینار پایگاهی اینترنتی است که در آن رویدادهای مربوط به مبارزه با رژیم صهیونیستی و وقایع مربوط به کشورهای شیعه مذهب و در مورد شیعیان ازجمله جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود.

هدف این پایگاه اطلاع رسانی، شامل محور مقاومت (ایران، عراق، سوریه، جنبش حزب الله لبنان، فلسطین و یمن) مقابله با طرح آمریکایی-صهیونیستی برتری در خاورمیانه و نیز جنگ با گروه های افراط گرا و وهابی اعلام شده که ابزار سیاست های اسراییل و آمریکا در منطقه خاورمیانه هستند.

مجریان این سایت اینترنتی، هدف خود را مقابله با هر گونه جریان تکفیری، نژادپرستی و ایدئولوژی انحصارگری ملی ازجمله در منطقه خاورمیانه اعلام کرده اند.  

این پایگاه  کانالی در یوتیوب با نام محور مقاومت دارد که فاطمه آناستازیا رژوا خبرنگار روس مجری اصلی این طرح است و در آن فیلم های مختلف مربوط به رویدادهای شیعیان و جریان مقاومت مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقابله با آمریکا منتشر می شود.

همچنین به مناسبت گرامیداشت سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار مبارزه با تروریسم وبیناری  وبینار « مبارزه با تروریسم و افراط گرایی با تاکید بر نقش شهید سلیمانی » با حضور اندیشمندانی از روسیه و ایران  فردا سه شنبه از سوی  سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار خواهد شد.

انجمن اسلامی دانشجویان مسکو نیز بمناسبت سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مراسم بزرگداشتی در دو بخش برگزار خواهد کرد.

 بخش اول شامل برگزاری جشنواره ادبی، هنری سردار دل ها با هدف ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت با محورهای قطعه ادبی، خاطره نویسی، دلنوشته و همچنین در زمینه عکاسی مرتبط با شهادت سردار سلیمانی. شایان ذکر است که به برگزیدگان در این بخش جوایزی نفیس اهداء خواهد شد.

 بخش دوم نیز برگزاری وبینار علمی مکتب شهید سلیمانی وتحلیل از شخصیت عملکرد و تبیین  مکتب فکری و عملی سردار شهید سلیمانی با سخنرانی اندیشمندان و صاحبنظران در زمینه محور مقاومت و استکبار ستیزی است.

برچسب‌ها وبینار مسکو روسیه تروریسم جهان و سردار سلیمانی ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی فلسطین پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وبینار مسکو روسیه تروریسم جهان و سردار سلیمانی ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی فلسطین وبینار مسکو روسیه تروریسم جهان و سردار سلیمانی ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور پایگاه اطلاع رسانی قاسم سلیمانی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود