Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز یکی از مسافران با وجود خرید بلیت پرواز ایران‌ایر از یکی از آژانس‌های مسافرتی در مسیر تهران- همدان با صحنه‌ای مواجه شد که عجیب به نظر می‌رسید؛ او به فرودگاه رفت اما با این مسئله رو به رو شد که این شرکت هواپیمایی امروز پروازی به همدان ندارد!

در پی شکایت این مسافر مسئله را از حسین جهانی –مدیر روابط عمومی ایران‌ایر – جویا شدیم که اینگونه وضیح داد: متاسفانه برخی آژانس‌های مسافرتی، درگاه‌ها و اپلیکیشن‌های خرید بلیت هواپیما اقدام به فروش پروازهایی  می‌کنند که موجود نیست و این مسافر هم با همین مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: در پی شکایت یکی از مسافران با آژانس هواپیمایی که تخلف کرده بود و بلیتی را فروخته بود که پروازی برای آن وجود نداشت، برخورد کرده و ارتباط کاری مان را قطع کردیم.

جهانی افزود: این تخلف باعث نارضیاتی مشتریان از شرکت‌های هواپیمایی می‌شود چرا که ساعت‌ها آنها را در شرایطی در فرودگاه‌ها منتظر می‌گذارد که اساسا پروازی برای بلیتی که خریداری کرده‌اند وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ادامه داد: پس از اطلاع از این تخلف در راستای حقوق مشتریان ارتباط کاری خود را به صورت کامل با این آژانس مسافرتی قطع کردیم و در آینده اگر مشابه این تخلف از سوی دیگر آژانس‌ها رخ دهد به صورت قاطع با آن برخود خواهیم کرد.

جهانی با اشاره به اینکه مردم برای اطمینان بیشتر می‌توانند در هنگام خرید بلیت هواپیما استعلام آن را از سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دریافت کنند، تاکید کرد: مسافران در صورت برخورد با چنین تخلفاتی حتما موضوع را با دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان هواپیمایی کشوری و ایران‌ایر در میان بگذارند تا سریعا این موضوع در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد کنیم.

 

ایسنا

برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری ، فرودگاه ، مسافران ، فروش بلیت ، بلیت هواپیما ، آژانس هواپیمایی ، بلیت پروازها لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LIP

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه مسافران فروش بلیت بلیت هواپیما آژانس هواپیمایی بلیت پروازها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901774

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس