Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی فعلی حزب اعتماد ملی از تصمیم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور درباره عضویت چهار نفر از اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد و گفت که صلاحیت خودش، آقای ابوالحسنی، حسین کروبی (فرزند مهدی کروبی) و مهدی کروبی را رد شده است.

الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگویی به این تصمیم وزارت کشور انتقاد و اعتراض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنگره حزب اعتماد ملی ششم مهرماه سال ۹۷ برگزار شده بود و مهدی کروبی از سران فتنه ۸۸ غیابی در انتخابات شورای مرکزی شرکت داده شده بود.

الیاس حضرتی که در مجلس دهم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت و هم اکنون مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی است، با ۴۰۹ رای به عنوان قائم مقام دبیرکل انتخاب شد تا در غیاب مهدی کروبی امورات حزب را پیش ببرد.

پیش از الیاس حضرتی، رسول منتجب نیا قائم مقامی مهدی کروبی را در حزب اعتماد ملی را بر عهده داشت که اختلافات در این حزب که در کنگره رسمی آن منجر به درگیری فیزیکی و برخورد لفظی نیز شد، سبب خروج منتجب نیا و برخی از همراهان وی از حزب اعتماد ملی شد.

منتجب نیا نیز چند ماه بعد حزب جمهوریت را راه اندازی کرد.

کد خبر 576297 برچسب‌ها وزارت کشور مهدی کروبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور مهدی کروبی حزب اعتماد ملی مهدی کروبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی


به گزارش تابناک، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

دیگر خبرها

  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران