Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:55:35 GMT

مراسم ۹ دی نمادی و سلامت محور خواهد بود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۱۲۸۵

مراسم ۹ دی نمادی و سلامت محور خواهد بود

ایسنا/اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شرایطی که به دلیل محدودیت های کرونایی داریم سبب شده که برنامه های ۹ دی و دهه بصیرت امسال سلامت محور باشد و از اجتماع حضار جلوگیری شود.

محمدعلی احمدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص روز ۹ دی و برنامه های این روز، اظهار کرد: ۹ تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۳۸۸ عوامل استکبار از طریق جنگ رسانه ای و شبهه افکنی در انتخابات ۴۰ میلیونی قصد داشتند فضای کشور را ملتهب کنند تا بین مردم و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: حضور مردم در روز ۹ دی آب سردی بر تمام توطئه ها بود به طوری که نقاب از چهره منافقان برداشته شد و وحدت عمیقی میان مردم به وجود آورد که ضرورت حفظ آرمان های انقلاب را به خوبی نشان می دهد.

احمدی افزود: امسال روز ۹ دی و دهه بصیرت مصادف است با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه آمریکایی ها در عراق است. شرایطی که به دلیل محدودیت های کرونایی داریم سبب شده که برنامه های ۹ دی و دهه بصیرت امسال سلامت محور باشد و از اجتماع حضار جلوگیری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از اصلی ترین برنامه ها محله محور بودن برنامه ها است که با همکاری بسیج در سراسر استان برگزار می شود. در روز ۹ دی حرکت موتورسواران از چهار راه تختی به سمت گلزار شهدا را خواهیم داشت و از روز ۱۱ دی ماه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی با همکاری بسیج و سپاه کاروان‌های موتوری به سمت گلزار شهدا حرکت و نماد سردار سلیمانی را گلباران می کنند.

وی ادامه داد: "بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی" با توجه به همزمانی با دهه فاطمی(س) به عنوان شعار محوری این دهه انتخاب شده است.

احمدی افزود: مراسم مجازی و نشست های مختلفی همزمان با چهلمین روز شهادت شهید هسته ای و شهید فخری زاده در استان برگزار خواهد شد. 

وی به جایگاه شهید سردار سلیمانی نزد رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: وصیت نامه الهی سیاسی شهید سردار سلیمانی، باید به عنوان چراغ راه جوانان و تمام آحاد جامعه تلقی شود. در این وصیت نامه توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعارهای انقلاب مورد توجه قرار گرفته که در این خصوص مسابقه ای در سطح استان از طریق دستگاه های مختلف برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حماسه 9 دی سردار سلیمانی برنامه ها دهه بصیرت روز ۹ دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.
پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:
سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 847473 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب آیت‌الله مکارم شیرازی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • بیل گردانی نمادی از آیین‌های تمدنی کشور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود