Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، گفت: باتوجه به شکننده و بی ثبات بودن شرایط استان تهران هر گونه تغییر یا مداخله در جهت تقلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند موجب افزایش بار بیماری شود.

به گزارش ایسنا ، دکتر علیرضا زالی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری جدید ۲۹۰ مورد بوده است، گفت: از این تعداد که بالغ بر ۱۰۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین تعداد کل بستری در بخش‌های بیمارستانی استان تهران ۲ هزار و ۳۳۲ بیمار است که ۹۳۲ نفر از آنها در بخش ویژه تحت مراقبت هستند.

به گفته فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در تهران، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ هزار و ۶۰۰ نفر به بخش سرپایی بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌اند و بیش از ۳۰۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

دکتر زالی با بیان اینکه بررسی‌ها از ۱ آذر تا ۶ دی ماه، نشان از کاهش ۶۹ درصدی میزان مرگ و میر دارد، افزود: میزان بستری عادی نیز در این بازه زمانی نسبت به ۲ ماه اول پاییز ۵۷ درصد و میزان بستری در بخش مراقبت ویژه ۳۷ درصد کاهش داشته است. همچنین مجموع مراجعین به بخش‌های سرپایی و بستری با ۵۲ درصد کاهش رو به رو بوده است.

وی اظهار کرد: باتوجه به شکننده و بی ثبات بودن شرایط استان تهران هر گونه تغییر یا مداخله در جهت تقلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند موجب افزایش بار بیماری شود. تجربه موج سوم کرونا در تهران حاکی از آن بود که به صورت جهشی و تصاعدی، در بازه زمانی کمتر از ۱۰ روز آمار کاملا رو به تزاید بوده که نکته قابل توجهی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر زالی تصریح کرد: طبق آخرین برآوردها از ۶ دی ماه شهر تهران، شمیرانات، ری، ورامین، دماوند و شهریار وضعیت نارنجی دارد که منتظر تایید ستاد ملی کرونا هستیم تا در خصوص محدودیت ها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتباط افسردگی و بیماری‌های قلبی ‌وعروقی
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند