Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس تساوی، پایان تلخ و شیرین دربی شیراز برای تیمهای فجر و قشقایی بود، مسابقه‌ای که برخلاف پروتکل‌های تعیین شده، با حضور جمعی از هواداران و شلوغی جایگاه ویژه همراه بود.

دربی شیراز به تساوی انجامید؛ این در حالی بود که فجری ها وضعیت به مراتب بهتری نسبت به قشقایی داشتند و تا دقیقه 75 نیز با دو گل از حریف خود پیش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تعویض هایی که در ترکیب هر دو تیم انجام شد، ورق بازی را برگرداند و قشقایی توانست در کمتر از ده دقیقه هر دو گل را جبران کرده و به یک امتیاز بسیار شیرین دست پیدا کند.

گل اول قشقایی که در دقیقه 75 توسط مرتضی سنجانکی به ثمر رسید، اولین گل این تیم پس از 525 دقیقه بود. ضمن اینکه فجرسپاسی نیز پس از 440 دقیقه دروازه خود را باز شده دید. 

باید از این بازی درس بگیریم

علی اصغر کلانتری سرمربی فجرشهید سپاسی پس از این تساوی غیرمنتظره به خبرنگاران گفت : در نیمه اول علاوه بر این که موفق به گلزنی شدیم، موقعیت خوب دیگری را هم ایجاد کردیم و موقعیتی هم در اختیار حریف قرار ندادیم. بازی مطابق میل ما پیش می رفت و توانستیم به گل دوم هم دست پیدا کنیم. اما پس از گل دوم، روند بازی به کلی تغییر کرد.

وی افزود: بازیکنان ما فکر کردند کار تمام است و این ایراد بزرگ تیم ما بود که منجر به از دست رفتن پیروزی شد. شاید اگر گل دوم را نزده بودیم، انقدر به مشکل بر نمی خوردیم. بین دو نیمه هم این هشدار را به بچه ها داده بودم که یک وقت دچار چنین مشکلی نشویم اما این اتفاق افتاد و خوشحالم که در این هفته های آغازین، چنین چیزی برایمان رقم خورد. می توانیم امیدوار باشیم که بچه ها از اتفاقی که در این بازی رخ داد درس بگیرند و در آینده چنین چیزی برایمان تکرار نشود.

سرمربی فجری ها ضمن تبریک به تیم قشقایی به خاطر بازگشت خوبی که به بازی داشت، گفت: فکر می کنم هر کسی این بازی را دیده از نوع بازی دو تیم لذت برده. این بازی چهار گل و چند موقعیت گل داشت و در مجموع بازی تماشاگر پسندی بود. البته شاید پیروزی یکی از دو تیم، بیشتر به نفع فوتبال شیراز بود.

کلانتری در پاسخ به این سئوال ایسنا که آیا سه تعویض همزمان در دقیقه 68  که باعث دگرگونی در خط میانی فجر شد، یکی از عوامل افت این تیم در ادامه بازی نبود؟ گفت: نه من این طور فکر نمی کنم. ما پیش از این تعویض ها میانه میدان را از دست داده بودیم و برای تقویت میانه میدان، این تعویض ها را انجام دادیم. اما گاهی تعویض ها مطابق میلمان نتیجه نمی دهد و این اتفاق در این بازی هم رخ داد. 

از بازیکنانم راضی‌ام

هرمزی سرمربی قشقایی هم که پس از پنج شکست متوالی و بدون گل زده، در شرایط خطرناکی قرار گرفته بود، پس از پایان این بازی ضمن ابراز رضایت از نحوه عملکرد شاگردانش گفت: یادمان نرود که جایگاه دو تیم در جدول کجا بود. فجر بالا بود و ما پایین! در چنین شرایطی، طبیعی است که ما سعی در کنترل حریف داشته باشیم و عقب بکشیم. اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که باعث شد بر بازی سوار شویم و تا جایی پیش رفتیم که حتی می توانستیم پیروز میدان باشیم.

هرمزی ادامه داد: قشقایی یک تیم جوان است که تغییرات بسیار زیادی نسبت به فصل گذشته داشته. بنابراین باید بپذیریم که چنین تیمی نیاز به زمان دارد. می بینید که روند رو به رشدی هم داریم و این نوید خوبی است برای ادامه رقابت ها.

وی در خصوص داوری مسابقه هم گفت: داوری خوبی را شاهد بودیم، بجز یک صحنه مشکوک که در دقیقه 16 بازیکن حریف فشار بیش از حد به مهاجم ما وارد کرد و این می توانست پنالتی باشد. به جز این صحنه، مورد خاص دیگری را مشاهده نکردیم.

داریوش هرمزی اضافه کرد: گاهی دربی ها دچار تنش و حاشیه هایی می شود که به روح فوتبال لطمه می زند، اما بازی امروز دور از هر گونه حاشیه ای برگزار شد و دیدید که به چه فوتبال جذابی تبدیل شد. ما سعی می کنیم که با تلاش زیاد، این روند رو به رشد را ادامه داده و یک تیم با شخصیت در لیگ یک فوتبال ایران باشیم.

سرمربی قشقایی گفت: قشقایی سال گذشته چهاردهم شده و اگر امسال رتبه سیزدهم را هم کسب کند، این یک موفقیت برایمان محسوب می شود اما سعی ما و هدف من این است که به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان هفته هفتم لیگ یک کشور، تیم فجرشهید سپاسی با دوازده امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاد و قشقایی با چهار امتیاز در رتبه پانزدهم باقی ماند. هفته هشتم رقابت ها روز دوشنبه هفته آینده برگزار می شود. در شیراز قشقایی میزبان مس کرمان است و فجر در زمین استقلال ملاثانی به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ یک فوتبال دربی شیراز فجر شهید سپاسی تیم فوتبال قشقایی شیراز تعویض ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت. ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطا‌های پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بار‌ها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطا‌ها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطا‌های شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد