Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد 63 ساله چینی پس از صرف یک شام دلچسب از بدنش صدای بنگ شنید.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از دیلی میل، مرد 63 ساله چینی به نام وانگ پس از شنیدن صدای بنگ از درون بدن خودش، احساس درد شدیدی در شکم خود کرد و دچار تعریق بیش از حد شد، وی توسط اعضای خانواده اش به بیمارستانی در شرق چین منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد چینی که سابقه طولانی مدت بیماری روده داشت کم مانده بود که در اثر این حادثه کشته شود. گفته می‌شود او از یک سال پیش دچار انسداد روده بوده است. انسداد روده شرایطی است که طی آن عملکرد روده مختل می‌شود؛ این عارضه به دو نوع مکانیکی و عملکردی بروز می‌کند که در مورد وانگ 63 ساله نوع آن مشخص نبود. در طول معاینه پزشکان متوجه شدند که شکم این مرد پر از مدفوع است.

یکی از پزشکان ناظر به خبرنگاران گفت که کادر بیمارستان مجبور بودند نزدیک به 3000 میلی لیتر مایع را از شکم این مرد چینی تخلیه کنند، آن‌ها این کار را با ایجاد یک حفره شکمی و با استفاده از 23000 میلی لیتر آب انجام دادند. پزشکان یک سوراخ به عرض بیش از 3 سانتی متر در وسط روده بزرگ عرضی وانگ مشاهده کردند.

در حال حاضر با امدادرسانی به موقع حال عمومی این مرد خوب بوده، اما به گفته پزشکان تا یک قدمی مرگ رفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد

یک مقام سازمان ملل امروز گفت که برداشتن حجم عظیمی از آوار از جمله مهمات منفجر نشده به جای مانده از حملات ویرانگر اسرائیل در نوار غزه ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سازمان ملل اعلام کرد: کمپین نظامی اسرائیل علیه غزه، بخش بزرگی از قلمرو باریک و ساحلی ۲.۳ میلیون نفری غزه را به زمینی بایر تبدیل کرده است که اکثر غیرنظامیان آن بی خانمان، گرسنه و در معرض خطر بیماری هستند.

پهر لودهمار (Pehr Lodhammar)، افسر ارشد در سرویس مبارزه با مین سازمان ملل متحد (UNMAS)، در یک نشست توجیهی در ژنو گفت که جنگ حدود ۳۷ میلیون تن زباله در منطقه غزه به جا گذاشته است.

او گفت که اگرچه تعیین تعداد دقیق مهمات منفجر نشده در غزه غیرممکن است، اما پیش‌بینی می‌شود که پاکسازی آوار‌ها از جمله آوار ساختمان‌های ویران‌شده تحت شرایط خاص ۱۴ سال طول بکشد.

او گفت: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مهماتی که شلیک می‌شود و کار نمی‌کند در غزه وجود دارد. ما در مورد ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.

حداقل ۳۴۳۰۵ فلسطینی در حمله نظامی اسرائیل به غزه شهید و ۷۷۲۹۳ زخمی شده اند و ده‌ها هزار نفر مفقود هستند که گمان می‌رود در زیر آوار خانه‌های خود محبوس شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • (ویدیو) لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین
  • فضای سبز و تقویت سلامت میکروبیوتای روده و پوست