Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@08:25:44 GMT

باید از حشدالشعبی حمایت کنیم

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۲۱۸۹

باید از حشدالشعبی حمایت کنیم

جمعی از علمای عراق در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس و یارانشان با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر حمایت از حشدالشعبی نوشتند که حشدالشعبی پرچم در حال اهتزاز و ضامن امنیت و حافظ وحدت عراق و اقتدار آن است.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا، به نقل از ایرنا، در متن کامل بیانیه علمای عراق به شرح زیر آمده است: این روزهایی که در آن قرار داریم مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس و یارانشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه علمای عراق می افزاید: این حادثه دلخراشی که توسط دولت تروریستی [آمریکا] به وقوع پیوست، وجود هر انسان آزاده‌ای در عالم را تکان داد و لازم می‌دانیم برای برگزاری این سالگرد موارد زیر را یادآوری کنیم:

اول: ایالات متحده آمریکا و دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور که این اقدام را انجام دادند به خوبی می‌دانند فرماندهان شهید سد بزرگی مقابل توسعه و گسترش تروریسم در منطقه هستند، لکن آمریکا ابداً خواهان ثبات و استقرار در منطقه به‌ویژه عراق نیست. آنها به خوبی دریافته‌اند شکوفایی عراق و رشد و توسعه آن برای آنها و حضورشان در این کشور تخریبی بزرگ و به ضرر آنهاست. به همین جهت بسیار ضروری است که به قید تسریع مصوبه پارلمان مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از عراق که یک سال است از تصویب آن می‌گذرد اجرا و کاملاً محقق شود.

دوم: فرماندهان شهید بنابر بیانات مرجعیت عالی دینی پیوسته قهرمانان جبهه‌های پیروزی بوده‌اند، لذا هر آنچه انجام داده‌اند به قدر مسئولیت‌شان بوده و باید از این قهرمانان میدان‌های پیروزی تجلیل کرد و آنها را به بهترین حالت ممکن مورد تکریم و احترام قرار داد.

و باید همه ساله سالگرد و مراسم یادبودی برای ایشان برگزار نمود تا راهشان زنده و پررهرو باقی بماند و نقش تعلیمی آن‌ها در تثبیت داستان‌های حماسی و قهرمانانه این دلاوران غیور در جبهه‌های پیروزی حق علیه باطل زنده بماند و هرگز از خاطرات انسان‌ها فراموش نشود.

طبق بیانات مرجعیت عالی دینی، نقش ویژه مرحوم حاج قاسم سلیمانی در سال‌های جنگ با عناصر تروریستی داعش در عراق و مشقت‌های فراوانی که در این راه متحمل شده‌اند هرگز فراموش نخواهد شد.

سوم: بر ما واجب است اولین سالگرد شهادت فرماندهان شهید را با عنایت به اینکه کشور عراق هزاران هزار شهید گلگون‌کفن و جانبازان و ایثارگران عزیز را در راه حفظ و نجات وطن و مبارزه با تروریسم برگزار نموده از مقام ایشان تجلیل کنیم.

کشور عراق امروز با این همه شهید و جانباز و ایثارگر، دیگر نباید شاهد توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکایی- صهیونیستی باشد چراکه آنها می‌خواهند عراقِ عتبات و مقدسات را به یک کشور ضعیف و سرسپرده و وابسته تبدیل کنند تا پیوسته از نظر سیاسی و اقتصادی و فرهنگی آسیب‌پذیر باشد.

در پایان این بیانیه گفته شد: بنابراین به جهت حفظ و حراست از دستاوردهای این پیروزی بزرگ، باید از حشدالشعبی حمایت کنیم و آن را پاس بداریم؛ چراکه حشدالشعبی پرچم در حال اهتزاز و ضامن امنیت و حافظ وحدت عراق و اقتدار آن است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابومهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق