Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : وظیفه ماست که یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی بداریم و به بهترین شکل ممکن، آیین‌های گرامی داشت و بزرگ داشت سردار دل ها، برگزار شوند لذا در این راستا شهرداری کرمانشاه با تمام توان وارد میدان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : حضور میلیونی مردم شهیدپرور ایران اسلامی در مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر سردار بزرگ اسلام و ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی، نشان دهنده جایگاه ممتاز این شهید بزرگ و قدرشناسی مردم است؛ ما هم وظیفه داریم برنامه‌های گرامی داشت و بزرگداشت سالگرد شهادت این سردار بزرگ، هرچه بهتر و باشکوه تر، متناسب با شرایط فعلی برگزار شوند.

عبدالمالکی افزود: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهر‌های مختلف با همدلی به اجرای چند اقدام متحد و همزمان در سطح کشور مبادرت می‌ورزند. براین اساس، سه مورد برنامه اصلی و یک مورد طراحی بنر هماهنگ در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: اولین مورد، اجرای «طوفان توییتری یک سوال از آقای دبیرکل» است که در آستانه شهادت سردار در توییتر فعال و در شبکه‌های اجتماعی بازتاب خواهد یافت. این اقدام به همراه تغییر تصویر پروفایل کاربران و همراهان و فعالان این حوزه با تصویری هماهنگ، می‌تواند به جلب توجه جهانی به موضوع منجر شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: مورد دوم «ویژه برنامه مهرآیین» است که به دیدار روسای سازمان ها، معاونان فرهنگی شهردار و فعالان فرهنگی با خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اختصاص دارد و مورد سوم «پویش میدانی نشان سردار» است، به صورتی که با راه اندازی کاروان‌های مختلف نسبت به شعارنویسی روی وسایل نقلیه با هشتگ (#مرد_میدان) و جملات مرتبط، شاهد تغییر چهره شهر باشیم.

عبدالمالکی گفت: در طراحی هماهنگ بنر، طرح‌هایی با تصویر سردار و شعار و تصویر کمپین طراحی کرده و در اختیار مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری برای چاپ و نصب قرار داده ایم. امید است با همراهی تمامی دغدغه‌مندان این حوزه، این چهار گام به تغییر چهره شهر و تمرکز بر مساله شهادت شهید سلیمانی منجر شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر سردار سلیمانی قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)