Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت زیباترین مدل سال ۲۰۲۰ در افغانستان برای نخستین بار در این کشور برگزار شد.

به گزارش فرارو، در این رقابت تقریبا ۶۰ جوان دختر و پسر که به فعالیت در چارچوب مدل مد و زیبایی مشغولند، روی سکو رفتند. نام این دور رقابت‌ها هم انتخاب «آقا و بانوی زیبای سال ۲۰۲۰» بود.

برگزارکنندگان رقابت هم این گردهمایی را با هدف شناسایی مدل‌های تازه و معرفی آن‌ها به شرکت‌ها و نهاد‌های تبلیغاتی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت تبلیغات در افغانستان چند سالی‌است که جان گرفته است، اما هنوز کمبود مدل موفق در آن احساس می‌شود. در برخی موارد مدل‌ها و عوامل تبلیغاتی از کشور‌های همسایه ایران و پاکستان، کالا‌هایی را که در افغانستان خریدار دارد، از طریق تلویزیون‌ها به مشتریان افغان معرفی می‌کنند.

حامد ولی، از مدیران این برنامه به خبرنگاران گفت: ما از میان ۶۰  نفر بیست بهترین را انتخابات می‌کنیم و از میان آنها، ده بهترین و بعد دو نفر بهترین نهایی، یکی از میان مردان و دیگری از میان زنان، عنوان آقا و بانوی زیبای سال ۲۰۲۰ را از آن خود خواهند کرد.

معیار‌های مختلفی برای این گزینش در نظر گرفته شده است. جذابیت ظاهری، زیبایی چهره و اندام، ادا، سلیقه، کردار و گفتار معیار‌هایی است که داوران برای انتخاب بهترین مدل در نظر می‌گیرند.

بیشتر مدل‌ها لباس‌های سنتی افغان بر تن داشته‌اند، اما برخی نیز ترکیبی از لباس افغانی و غربی ارائه داده‌اند. آرایش‌ها هم چیزی بین آراستگی محلی و خارجی است.

این نخستین سال است که در کابل چنین رقابتی برگزار می‌شود.

مدیران برنامه در نظر دارند که پس از انتخاب آقا و بانوی زیبای کشور، آموزش‌های لازم برای موفقیت در شغل تازه آنان را در زمینه مدل، در اختیارشان قرار دهند.

دایره این شغل به تبلیغات کالا‌ها محدود نمی‌شود و می‌تواند سرنوشت مدل‌های جدید را در دنیای تجارت، فیلم و سینما رقم بزند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه زیبای زریبار لبریز شد!


دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • دریاچه زیبای زریبار لبریز شد!
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • رقابت بُزکشی در افغانستان (عکس)
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد