Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،زهرا ابراهیمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نشست کمیته بانوان به مناسبت فرا رسیدن هشتم دی روز «مادران آسمانی» بر اهمیت نقش جامعه بانوان چه در دلاوری‌های هشت سال دفاع مقدس چه در ایام بعد از پایان جنگ تاکید کرد و اظهارداشت: برای نسل جدید و آینده باید جلوه‌های ایثارگری زنان در دفاع مقدس را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان علاوه بر بانوان شهیده، مادران، همسران و فرزندان شهدا نقش بسیار مهمی برای انتقال تجارب ارزشمند ایثارگران و شهدا ایفا می‌کنند افزود: نباید از نقش زنان ایرانی در پیشبرد جنگ هشت ساله و حفظ انسجام اجتماعی به سادگی گذشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: زنانی که نفس به نفس مردان از هیچ کوششی برای تقویت جبهه‌ها دریغ نکرده و هم‌اینک نیز همت و ایثارشان یکی از مهمترین میراث‌های هشت سال دفاع مقدس است.

اودر مورد برنامه‌ها و رویکرد خاص امور بانوان و خانواده استانداری که کمیته بانوان ستاد را بر عهده دارد گفت: در بزرگداشت و تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس، «تبیین جلوه‌های ایثارگری زنان» به عنوان میراث فرهنگی برای نسلی از بانوان این سرزمین بوده که از نزدیک شاهد حماسه‌های زنان در هشت سال دفاع مقدس نبوده‌اند.

ابراهیمی افزود: غبارروبی مزار شهدا به همراه جمعی از بانوان، برگزاری نشست تبیین و روشنگری نقش بانوان سیستان وبلوچستان در هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه تبیین نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در بستر مجازی، تولید محتوا با این مضمون از جمله برنامه‌های این نهاد بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان وبلوچستان نقش بانوان هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه